اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از باران

آبشارهای شوشتر رنگ آب را به خود دید / موسیقی آب در آبشارهای شوشتر

خبرگزاری فارس: در نخستین روزهای زمستان بار دیگر آبشارهای شوشتر رنگ آب را به خود دید و موسیقی ملایم ریزش آب از آبشارها بار دیگر رهگذران و بازدیدکنندگان از این اثر جهانی را به سوی خود فراخواند.

آبشارهای شوشتر رنگ آب را به خود دید / موسیقی آب در آبشارهای شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، بارش بی‌امان و شدید باران در شهرهای شمالی خوزستان که در روز گذشته رخ داد، از صبح امروز باعث طغیان رودخانه‌های کارون، دز و کرخه شده است و همین امر باعث شده تا رودخانه‌های شطیط و گرگر نیز پرآب شده و دبی آنها به دو برابر افزایش یابد.

پس از گذشت یک سال، بار دیگر پرآبی رودخانه گرگر باعث شد تا صدای آب در آبشارهای شوشتر به گوش برسد و مناظر جالب و دیدنی در کنار این اثر تاریخی ایجاد شود.

بارش باران در شهرستان شوشتر هیچ خسارت جدی بر جای نگذاشته، ولی در شهرهای شمالی به ویژه دزفول باعث تخریب سه باب واحد مسکونی شد.

بر اساس این گزارش، ریزش باران در شهرهای خوزستان بسیار خوب ارزیابی شده، به نحوی که در حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک بیش از 60 میلیمتر و در دزفول نیز 58 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

با ریزش‌های اخیر جوی، هوای استان خوزستان بسیار با طراوت و بهاری شده است و کشاورزان نیز از این بارندگی بسیار خوشحال هستند.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول