اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک مطرح کرد

اجرای نسخه 02 عدالت در سلامت

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک گفت: با اجرای نسخه 02 پزشک خانواده، بحث عدالت در سلامت به نحو احسن در منطقه دیده شده است.

اجرای نسخه 02 عدالت در سلامت

علی‌اصغر مجیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: شهرستان کنارک از جمله شهرهایی در کشور بود که طرح پزشک خانواده در سال 90 به طور پایلوت و آزمایشی در آن به اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرایی شدن نسخه 01 در این شهرستان، از ابتدای سال‌جاری همه تمهیدات لازم برای اجرای نسخه 02 در کل استان ابلاغ که شهرستان کنارک موفق شد در مهر ماه امسال به طور عملی آن را اجرایی کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک بیان کرد: در راستای طرح پزشک خانواده و در اجرای نسخه 02 می‌توان اذعان داشت بحث عدالت در سلامت به نحو احسن دیده شده است.

مجیدزاده یادآور شد: در این طرح، دارو و ویزیت به افرادی که پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند در سطح اول خدمات به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول دولت نهم و دهم، خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم محروم منطقه ارائه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک گفت: مهم‌ترین طرح‌هایی که تا پایان امسال در شهرستان کنارک به بهره‌برداری می‌رسند شامل مرکز بهداشتی درمانی تنبلان، مرکز بهداشتی درمانی بانسنت، خانه‌های بهداشت جهلو، گنجک، چشی، شمسر و بیمارستان 10 تختخوابی است.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول