اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

قم چهره‌های مطرحی به پینگ‌‌پنگ کشور معرفی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: پینگ‌‌پنگ قم به زودی چهره‌های مطرحی را در بخش‌های مختلف به سطح اول پینگ‌‌پنگ کشور معرفی خواهد کرد.

قم چهره‌های مطرحی به پینگ‌‌پنگ کشور معرفی می‌کند

عباس اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قم این قابلیت را دارد که در بخش‌های مختلف اعم از بازیکن، مربی و داور و حتی مدرس این رشته چهره‌های موفقی را برای رشد و توسعه بیش از پیش پینگ‌‌پنگ کشور تربیت کرده و معرفی کند.

وی اضافه کرد: وقتی پینگ‌‌پنگ قم این قابلیت را دارد که در بالاترین سطوح لیگ‌های رده‌های سنی مختلف پینگ‌‌پنگ کشور حضور یابد و داوران بین‌المللی پینگ‌‌پنگ در حساس‌ترین رقابت‌های داخلی اعم از قهرمانی کشور و‌ لیگ برتر پینگ‌‌پنگ باشگاه‌های کشور قضاوت کنند، به این معنی است که قم ظرفیتی غنی و پتانسیلی بسیار خوب و قابل توجه در پینگ‌‌پنگ دارد.

رئیس هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم تصریح کرد: داوران برجسته پینگ‌پنگ قم نیز در کنار چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در رقابت‌های معتبر پینگ‌پنگ قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حضور دو داور بین‌المللی رشته پینگ‌پنگ در قم ابراز داشت: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون پینگ‌پنگ، یک داور قمی این هفته دیدارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ جوانان و امید قهرمانی کشور را قضاوت کرد.

اشعری افزود: عموییان و اکرامی داوران بین‌المللی پینگ‌پنگ قم در لیگ برتر پینگ‌پنگ جوانان و امید قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند که هفته قبل قضاوت مسابقه تیم‌های تابان نخ سپاهان و پتروشیمی بندر امام را بر عهده داشتند و این هفته تنها عموییان در لیگ برتر داوری کرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، بازی‌های هفته پنجم مرحله رفت لیگ برتر جوانان و امید باشگاه‌های کشور با انجام یک دیدار در شهر عسلویه پیگیری شد و طی آن نمایندگان جنوب کشور با قضاوت محمد عموییان از هیئت پینگ‌‌پنگ قم حساس‌ترین دیدار این هفته را برگزار کردند.

اشعری یادآور شد: در این دیدار محمد عموییان به عنوان سر داور، مسابقه حساس تیم‌های پتروشیمی نوری عسلویه و پتروشیمی ماهشهر را قضاوت کرد در حالی که برای مسابقه این هفته دو داور از شهرهای ساوه و کرج نیز عموییان را همراهی می‌کردند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم عنوان داشت: موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ جوانان و امید باشگاه‌های کشور به شکلی بود که این بازی در اوج حساسیت برگزار شد و به همین خاطر کمیته داوران فدراسیون پینگ‌پنگ محمد عموییان یکی از باتجربه‌ترین داوران کشورمان را برای قضاوت در این بازی حساس انتخاب کرد.

اشعری ابراز داشت: عموییان به اتفاق مهدی اکرامی که هر دو از داوران بین‌المللی و شایسته پینگ‌پنگ قم محسوب می‌شوند علاوه بر قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور این هفته در یک رقابت معتبر بین‌المللی نیز قاضی بودند.

وی یادآور شد: مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ جام فجر به میزبانی کشورمان و با شرکت تیم‌های مدعی متشکل از چهره‌های مطرح داخلی و خارجی در تهران به انجام رسید و در حالی با قهرمانی تیم کشورمان پایان یافت که مهدی اکرامی و محمد عموییان داوران شایسته پینگ‌پنگ قم نیز در آن حضور داشتند و از قضا عموییان دیدار نهایی بین تیم کشورمان و مجارستان در بخش تیمی را قضاوت کرد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول