اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ پنگ قم:

پینگ پنگ موفق‌ترین ورزش راکتی قم می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: با گسترش فعالیت‌ها در حوزه ورزش قهرمانی، پینگ پنگ به موفق‌ترین ورزش راکتی قم تبدیل می‌شود.

پینگ پنگ موفق‌ترین ورزش راکتی قم می‌شود

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور در مسابقات لیگ‌های قهرمانی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های برتر کشور و همچنین شرکت در مسابقات لیگ بزرگسالان دسته اول پینگ پنگ کشور موجب شده است تا قم در این رشته یکی از استان‌های پیشرو و موفق کشور باشد.

وی ادامه داد: در سطح استان نیز با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی این رشته به مناسبت‌های مختلف سعی کرده‌ایم استعدادها را شناسایی کرده و حرکت خود در مسیر قهرمانی این رشته ورزشی را سرعت بیشتری ببخشیم.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی را یکی از ارکان پیشرفت پینگ پنگ قم عنوان کرد و یادآور شد: در این رقابت‌ها هشت تیم حضور داشتند و بازی‌های بسیار جذاب و تماشایی برگزار شد.

وی یادآور شد: محدودیتی برای حضور پینگ پنگ‌بازان رده‌های سنی مختلف در این دوره از رقابت‌ها وجود نداشت و خوشبختانه شاهد رقابت نزدیک تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب عنوان قهرمانی بودیم و بازیکنان خوبی برای عضویت در تیم‌های استان برای مسابقات کشوری لیگ و قهرمانی این رشته شناسایی شدند.

عموییان اضافه کرد: این رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و این امکان را به هیئت داد که پینگ پنگ‌بازان شاخص استان در هر رده سنی را ارزیابی کرده و در مسابقات مهمی که در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور پیش‌رو داریم از آنها در ترکیب تیم‌های اعزامی قم استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به امکانات و وضعیت فضای ورزشی پینگ پنگ قم عنوان داشت: در حال حاضر سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم آماده سرویس‌دهی کامل به علاقمندان به این رشته ورزشی است.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم تصریح کرد: اگر چه هر روز بر جمعیت علاقمند به پینگ پنگ در قم افزوده می‌شود اما در حال حاضر این تنها سالنی است که در اختیار هیئت قرار دارد و البته از این نظر دچار مشکل نیستیم و با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم سالن در نوبت‌ صبح به بانوان و در نوبت عصر به آقایان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/78002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول