اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و فرهنگی حوزه‌های علمیه فارس خبر داد

گردهمایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور

خبرگزاری فارس: گفت: چهارمین کارگاه‌ دانش‌افزایی معاونان تهذیب مراکز استان‌های حوزه‌های علمیه در حرم احمدبن موسی (ع) برگزار شد.

گردهمایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور

حجت‌الاسلام احمد فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هدف از کارگاه‌های دانش‌افزایی ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تهذیبی در مدارس علمیه سراسر کشور است.

وی افزود: فعالیت‌های معاونت تهذیب شامل برگزاری بحث‌ها و درس‌های اخلاقی در مدارس علمیه، کارگاه‌های مشاوره، راه‌اندازی مراکز مشاوره در مدارس علمیه و مراکز استان‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مانند نشست‌های بصیرت‌افزایی برای طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور است.

فولادی اضافه کرد: بحث قرآن و عترت یکی از محورهای اصلی فعالیت معاونت تهذیب بوده و در استان فارس با 50 مرکز حوزه علمیه و 5 هزار طلبه زیرپوشش فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در بحث قرآن و عترت کارگاه‌های روخوانی، تجوید و حفظ قرآن، تفسیر و حدیث و مسابقات قرآن و عترت به صورت تخصصی و مقطعی در مدارس علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

فولادی ادامه داد: این 5 هزار طلبه زیرپوشش مباحث قرآن و عترت از طلاب پایه اول تا طلاب درس خارج را شامل می‌شود که بیش از 10 سال تحصیل کرده‌اند.

به گفته وی، امسال با هماهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس چهارمین کارگاه دانش‌افزایی معاونت تهذیب با رویکرد جدید در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول