اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

اداره ورزش و جوانان در برنامه‌ریزی برای جوانان ناکام بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: امور جوانان اداره ورزش و جوانان این شهر غیر فعال بوده و تاکنون در برنامه‌ریزی برای جوانان ناکام عمل کرده است.

اداره ورزش و جوانان در برنامه‌ریزی برای جوانان ناکام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) و دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خدمات ارزنده امام موسی کاظم (ع) در تداوم تفکر شیعه اثنی عشری نقش به سزایی داشته است.

وی افزود: آن حضرت با حفظ حوزه و تربیت دانش آموختگان دینی خود توانست به نشر و توسعه اسلام در سراسر جهان کمک شایان توجهی کند.

امام جمعه لنده در ادامه با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) بر پیروان ادیان الهی گفت: حضرت عیسی(ع) منادی صلح و رحمت و امنیت بوده و جامعه را به دوری از فساد و تباهی هدایت می‌کرد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: امروز عده‌ای که خود را پیروان مسیح می‌دانند موجبات جنگ و خونریزی را در جهان مهیا کرده و صدها انسان بی‌گناه را آواره و بی‌خانمان کرده‌اند.

وی افزود: مسیحیت امروز آلت دستی برای صهیونیسم شده تا افکار پلید و شوم آن‌ها را گسترش دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده در ادامه گفت: آنان که شرارت و جنگ را در جهان ترویج می‌کنند بویی از مسیحیت نبرده‌اند و پیرو مسیح نیستند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه نفاق و دو دستگی را در میان مسلمین خطرناک خواند و افزود: سال‌های گذشته از آغاز انقلاب تاکنون منافقین با طرح‌ریزی توطئه‌های مختلف درصدد دو دستگی در ایران بودند ولی آگاهی و بصیرت مردم ایران تمام توطئه‌های آنان را با شکست روبرو ساخت.

وی خاطرنشان ساخت: فتنه 88 هم حاصل نفاق عده‌ای از خواص بی‌بصیرتی بود که با شایعه پراکنی‌های مختلف 7 ماه آشوب و نزاع و فتنه را در کشور رقم زد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی افزود: امروز مردم ما باید بصیرت و آگاهی خود را نسبت به مسائل کشور بیش از گذشته تقویت کنند و نگذارند منافقان کاری از پیش برند که به صلاح کشور و ملت نیست.

وی در ادامه شایعات به پایان رسیدن دنیا را پوچ و واهی خواند و گفت: این شایعات که طراحی و شبیخون فرهنگی غرب علیه اعتقادات مردم است چیزی خطرناک بوده و مردم و مسئولان باید از پراکندگی آن در جامعه جلوگیری کنند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: دشمنان اسلام هدف خوبی را نشانه رفته‌اند چرا که ضربه دیدن اعتقادات مردم موجبات نابودی کشور و همبستگی را دو چندان و اعتقاد به قیامت و آخرت را کاهش می‌دهد.

وی در ادامه به نارضایتی مردم از چاله‌های موجود در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری باید هر چه سریع‌تر چاله‌های موجود در خیابان‌ها را تسطیح کرده و جلوی سد معبر در خیابان‌ها را بگیرد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی با اشاره به انتظارات مردم از دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: سپاه و آموزش و پروش باید از قید بخشنامه‌های داخلی و سختگیرانه بیرون آیند و کارهای فرهنگی بیشتری در سطح شهر انجام دهند.

وی افزود: آنان با نیروی عظیم خود می‌توانند موجبات مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان را مهیا ساخته و جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند.

امام جمعه لنده گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد شهر لنده عملاً تعطیل بوده به صورتی که فعالیت فرهنگی از آنان به چشم نمی‌خورد.

وی وظایف کمیته امداد و بهزیستی را نیز یادآور شد و گفت: دستگاه‌ها باید از نیروی عظیم خود به نحو احسن استفاده کرده و امور فرهنگی خود را فعال کنند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی خاموشی بعضی از خیابان‌های شهر لنده را یادآور شد و افزود: انتظارات مردم از داشته‌های دستگاه‌ها بوده نه از نداشته‌ها، پس ادارات داشته‌های خود را به مردم عرضه کنند تا نگویند کاری نشده است.

وی افزود: بحث مواد مخدر در سطح کشور به یک معضل تبدیل شده و نیروی انتظامی باید بیش از گذشته با ترویج این مواد در سطح شهر برخورد و اراذل و اوباش شهر را دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی کند.

امام جمعه لنده گفت: مردم عملکرد تمام دستگاه‌ها را زیر ذره‌بین خود داشته و از کوچکترین خطای آنها نمی‌گذرند که ادارات باید تا می‌توانند در کارهای خود جدیت به خرج دهند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی توجه به جوانان را یادآور شد و افزود: قشر جوان کشور نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدی است.

وی خاطرنشان کرد: امور جوانان اداره ورزش و جوانان غیر فعال بوده و تاکنون در برنامه‌ریزی برای جوانان ناکام عمل کرده است.

انتهای پیام/82013/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول