اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هدشت:

رمز موفقیت در مقابل فتنه‌ها بصیرت سیاسی مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هدشت گفت: رمز موفقیت مردم ما در مقابل فتنه‌های متعددی که دامنگیر کشور شده وحدت کلمه و آگاهی سیاسی آن‌ها بود.

رمز موفقیت در مقابل فتنه‌ها بصیرت سیاسی مردم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی صبح امروز در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ما هر چه داریم و اگر در دنیای امروز عزت و جلالی کسب کرده‌ایم به برکت ولایت فقیه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: رمز موفقیت مردم در مقابل فتنه‌های متعددی که دامنگیر کشور شده وحدت کلمه و آگاهی سیاسی آن‌ها بود.

حسینی تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی باید در جامعه و به خصوص در میان جوانان نهادینه شود.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع و گستره دشمن علیه کشور ایران اسلامی بیان داشت: باید در تقویت اعتقادات و بصیرت مردم خود تلاش کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه دشمن در حال تلاش برای به انحراف کشیدن بصیرت مردم است، گفت: امیدواریم با هوش سیاسی مردم آن‌ها نتوانند به مقاصد پلید خود دست یابند.

در ادامه این نشست فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که بصیرت باعث شناخت و تفکیک حق از باطل می‌شود، عنوان کرد: بصیرت مانند قطب‌نما عمل می‌کند و راه درست و حقیقی را به ما نشان می‌دهد.

جعفری خاطر نشان کرد: وابستگی به دنیا و ساده‌لوحی از عوامل کاهش بصیرت سیاسی در جامعه است و دوراندیشی و داشتن تفکر سیاسی باعث تقویت بصیرت سیاسی می‌شود.

وی با بیان این‌که دشمن در بحث جنگ سخت توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، بیان کرد: دشمن سعی دارد با استفاده از ترفندهای مختلف و به خصوص جنگ نرم وارد میدان شود.

انتهای پیام/82008/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول