اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

محکوم به پیروزی در لیگ هندبال هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل گفت: برای صعود به مرحله بعدی لیگ دسته یک هندبال محکوم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت این دوره از رقابت‌ها هستیم.

محکوم به پیروزی در لیگ هندبال هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حسن حاجی با اشاره به هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور که با دیدار مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل و هیئت هندبال زنجان دنبال می‌شود، گفت: دیدار سخت خارج از خانه را پیش رو داریم و باید حتماً در زنجان به پیروزی دست یابیم.

وی با اعلام اینکه دور برگشت لیگ دسته یک برای‌ ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اگر چه در دور رفت، این تیم را با اختلاف شکست دادیم ولی پیروزی گذشته هیچ دلیلی برای برد ما در این دیدار نمی‌شود.

حاجی با اعلام اینکه در اوایل این هفته تزریق مالی از سوی حامی تیم به باشگاه انجام شد، یادآور شد: با حمایت مالی بازیکنان باعث می‌شویم تا انگیزه و روحیه لازم به هندبالیست‌ها بازگردد.

سرمربی تیم هندبال مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل ادامه داد: هر چند در دور نخست لیگ دسته یک هندبال با شرایط سخت مالی دست و پنجه نرم کردیم ولی برای صعود به مرحله بعدی لیگ دسته یک محکوم به پیروزی در هر پنج دیدار پیش روی خود در دور برگشت هستیم که این امر مهم را به بازیکنان نیز گوش‌زد کرده و بر اساس آن تمرینات خود را شکل دادیم.

وی با تأکید بر اینکه برای کسب امتیازات لازم و پیروزی به زنجان آمده‌ایم گفت: خوشبختانه با دو بازیکن لیگ برتری هندبال کشورمان قرارداد بستیم تا ما را در ادامه لیگ دسته یک یاری کنند.

انتهای‌پیام/86012/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول