اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور خبر داد:

کلنگ‌زنی 6 کتابخانه روستایی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نور از کلنگ‌زنی شش کتابخانه روستایی در هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

کلنگ‌زنی 6 کتابخانه روستایی در شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، آقابزرگ حسینی پیش‌ازظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه عمومی نور از تخفیف 50 درصدی حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خبر داد و بیان داشت: در همایشی از خادمان کتاب و خیران اهداکننده زمین و کتابخانه‌ساز تجلیل می‌‌شود.
وی همچنین از تشکیل ستاد هفته کتاب شهرستان و برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی و علمی با 40 درصد تخفیف با توزیع بن از سوی ناشر در سطح شهرستان خبر داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در شهرهای رویان، چمستان و بلده نیز برگزار می‌شود از شهرداران خواست تا در انجام تبلیغات، آذین‌بندی و نصب بنر همکاری و نسبت به موضوع اطلاع‌رسانی کنند.
حسینی از ادارات تقاضا کرد در سربرگ نامه‌های اداری نیز در مکاتبات خود سخنانی با مضامین کتاب و کتابخوانی را درج کنند.
وی دیدار با امامان جمعه شهرهای نور و چمستان و طرح اهدای کتاب با عنوان هر مازنی یک کتاب در این هفته را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب شهرستان ذکر کرد و از هلال احمر شهرستان خواست با برپایی چادر در سطح شهرها نسبت به جمع‌آوری کتاب اهدایی مردم به کتابخانه‌ها همکاری کنند.
 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نور با اشاره به تقبل هزینه احداث کتابخانه استاندارد و یک کتابخانه مختص بانوان در شهرستان از مسکن و شهرسازی، شوراها و شهرداران خواست تا نسبت به تهیه زمین مناسب اقدام کنند و از فرصت به دست آمده برای تقویت امر کتاب و کتابخوانی بهره کافی نصیب شهرستان شود.
مدیر اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نور نیز در این جلسه از برگزاری نمایشگاه با محور کتاب و کتابخوانی در این کانون در هفته کتاب خبر داد.
ژیلا خاکپور اذعان داشت: کتابخانه کانون با 25 سال سابقه 17هزار و 329 جلد کتاب با موضوع‌های مختلف در اختیار دارد و بازی‌های فکری و محصولات کانون با تخفیف ویژه در اختیار اعضا که دختران و پسران سنین 6 تا 17 سال هستند قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول