اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

ثبت و شناسنامه دار شدن تمام موقوفات استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طبق تفاهمی که با اداره ثبت استان داشتیم قرار بر این شد که تمام موقوفه‌های استان را به ثبت برسانیم و برای آنها سند صادر کنیم.

ثبت و شناسنامه دار شدن تمام موقوفات استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری در جمع مسئولان ثبتی و حقوقی ادارات اوقاف شهرستان‌ها اظهار کرد: اداره ثبت و اسناد استان همکاری بسیار خوبی با اوقاف برای به ثبت رساندن موقوفات انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به پیاده‌سازی سامانه GIS برای موقوفات ادامه داد: این سامانه سبب می‌شود تا زمینه مناسبی برای حفظ موقوفات ایجاد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: نوع کاربری، موقعیت جغرافیایی و ارزش زمین یا مکان موقوفه به راحتی در این سامانه قابل دسترسی و مشخص بوده است.

وی در ادامه به دیدار خود با مدیرکل ثبت اسناد استان اصفهان، ادامه داد: در این دیدار قرار بر این شد تا تمام موقوفات سنددار شود.

اژدری با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار سال است که موقوفات انجام شده است، گفت: در حال حاضر این موقوفات به ما رسیده و وظیفه ثبت و حفظ موقوفه به عهده ما است.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف با جدیت دنبال احیای موقوفات است، بیان داشت: برای این مهم اقدامات مختلفی توسط سازمان اوقاف انجام شده که واگذاری کارگروه صنعت، تجارت و معدن موقوفات کشور به استان اصفهان، از جمله این اقدامات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد: طبق تفاهمی که با اداره ثبت استان داشتیم قرار بر این شد که تمام موقوفه‌های استان را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول