اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در نامه‌ای به نیکزاد

مشکل خانواده‌های حاشیه آزادراه تهران - شمال حل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل خانواده‌های حاشیه آزادراه تهران شمال حل شود.

مشکل خانواده‌های حاشیه آزادراه تهران - شمال حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی طی ارسال نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار حل مشکل خانواده‌های حاشیه آزاد راه تهران شمال شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در این نامه آورده است: همانگونه که مستحضرید آزادراه تهران شمال حدود 18 سال گذشته کلنگ آن بر زمین زده شد و امروز تنها فاز چهارم آن در حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس با تلاش همکاران راه و شهرسازی در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: باید اذعان کرد در این فرایند همکاری اهالی روستاهای این مسیر را باید ستود، چرا که برخی از مستحدثات و بناهای خصوصی و عمومی مردم در برخی روستاها به ویژه سینوا، سینوا چشمه، طلاجو، شهرآرا، مازوپشته، زوات، دارکلا و علی‌آباد دچار آسیب‌های جدی شده که در ادامه زندگی به ویژه پس از افتتاح پروژه برای آنها شدیدتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: با عنایت به جلسات فراوانی که در این راستا از سال‌های گذشته تاکنون توسط متولیان شهرستان و استان نظیر بخشداری، فرمانداری و استانداری به استناد مدارک پیوست با حضور مدیران پروژه آزادراه و شوراهای روستاها به انجام رسیده است، مقرر شد پیمانکاران آزادراه نسبت به حل مشکل مردم اقدام عاجل و جدی معمول دارند که تاکنون بسیاری از مشکلات اساسی لاینحل باقی مانده است.

احمدی بیان کرد: انتظار دارم کمیته‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی برای بررسی و حل مشکلات افرادی که تاکنون سختی‌های فراوان را برای پروژه ملی تحمل کرده‌اند تشکیل و با هماهنگی مسئولان شهرستان چالوس و استان مازندران زمینه رفع معضلات به وجود آمده را فراهم سازند تسریع در پیگیری و پاسخ مورد درخواست و امتنان است.

انتهای پیام/86024/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول