اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال تاکید کرد

تسریع در اتمام کار کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال بر انجام سریع امورات و اتمام کار کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال تاکید کرد.

تسریع در اتمام کار کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال خواستار اتمام کار کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال شد و اظهار داشت: این کشتارگاه در صورت راه‌اندازی موجب حل بسیاری از مشکلات کشتار در شهرستان خلخال خواهد شد.

وی یادآور شد: این کشتارگاه در خارج از شهر خلخال توسط دو سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جاده خلخال به سمت شاهرود ساخته می‌شود چرا که فضای موجود کشتارگاه قدیمی شهر خلخال اصلاً مناسب و درخور شهرستان خلخال نیست.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال از تصویب 15 طرح و اشتغالزایی 15 نفر با اعتبار بالغ بر 450 میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های کشاورزی و تولیدی که با هدف اشتغالزایی و برطرف کردن بیکاری از جامعه در کارگروه مطرح می‌شوند از اولویت بررسی و تصویب برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه محمدی خواستار جدیت بانک‌های عامل و اعضای کارگروه توسعه کشاورزی در تسهیل امورات مربوط به طرح‌های کشاورزی شد و ابراز داشت: طرح‌های کارشناسی شده که در اختیار بانک‌ها یا ادارات ذیربط هستند سریعاً باید رسیدگی شده و به سرانجام برسند.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول