اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کردکوی:

ایران امروز در بهترین موقعیت سیاسی امنیتی قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کردکوی گفت: امروز به حول قوه الهی جمهوری اسلامی ایران بهترین شرایط از نظر موقعیت سیاسی و امنیتی در جهان دارد.

ایران امروز در بهترین موقعیت سیاسی امنیتی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی الیاسی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی توانست در مدیریت و مهار تحریم‎ها، غلبه بر تهدیدهای مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی و همچنین به شکست کشاندن برنامه‎های طراحی شده دشمن موفق و پیروز شود.

وی تصریح کرد: ما امروز در بهترین موقعیت سیاسی امنیتی در منطقه و جهان قرار داریم و این به لطف دلاوری‎ها و رشادت‎هایی بود که جوانان کشور طی این سال‎ها در عرصه‎های مختلف اعم از نظامی، سیاسی، اجتماعی و علمی آفریدند.

الیاسی افزود: فعالیت دشمن را در تمامی دوران انقلاب پدیده‎هایی از قبیل پروژه ایران‎هراسی، اختلاف شیعه و سنی، خاورمیانه بدون ایران را برای جهانیان و دست‎نشانده‎های خود بیان کرده است تا عمل شود ولی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور به موقع ملت ایران در عرصه‎های مختلف توانستیم پوزه آنها را به خاک بمالیم.

جنگ 8 روزه غزه پیروزی ایران و اسلام بود

فرماندار شهرستان کردکوی در ادامه به موضوع پیروزی جنگ هشت روزه غزه پرداخت و اذعان داشت: این پیروزی غزه، پیروزی ایران و اسلام بوده و ارزیابی توانمندی ایران و اسرائیل بوده است.

وی ادامه داد: پوشالی بودن قدرت اسرائیل، آمریکا و حامیان غربی آنها در این جنگ هشت روزه روشن شد که در مقابل موشک فجر سه و پنج که دیگر در ایران تولید نمی‎شود و فناوری آن به غزه داده شده مستاصل شده و دست به دامن شدند که آتش‎بس صورت بگیرد.

فرماندار کردکوی اذعان داشت: هزاران موشک مقاومت اسرائیل به مناطق حساس تل‎آویو و دیگر نقاط آن اصابت کرد، پهپاد حزب‎الله ساعت‎ها بر فراز خاک اسرائیل مشغول تصویربرداری بود و آنها تنها کاری که کردند آن را روی هوا زدند و افتخار هم کردند اما جوانان ایران پهپاد آر.کیو 170 که فوق‎العاده پیشرفته است را مهار کرده آن را سالم پایین کشیدند و اطلاعات آن هم را استخراج کردند و این نشان می‎دهد که قدرت ما چندین برابر آنهاست و تبلیغات فراوانی که نشان می‎دهد آمریکا و اسرائیل غول‎جنگی هستند واقعیت ندارد.

وی در خصوص استراتژِیک اسرائیل و آمریکا اظهار داشت: امروزه جبهه اسلام ایران است و جبهه آمریکا اسرائیل و هر جا دست می‎گذارند می‎بینند اسلام به آنجا آمده و ظهور می‎کند.

باید مراقب شیطنت‎های دشمن بود

الیاسی به مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گفت: شیطنت‎ها و بحران‎آفرینی دشمن همچنان وجود دارد، باید مراقب بود و حواسمان جمع باشد که دشمن، دشمن است و کارش دشمنی، لذا این ما هستیم که باید با وحدت، همدلی و همگرایی در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعتلای کشور را موجب شویم و بذر ناکامی را در دل دشمن بکاریم.

فرماندار کردکوی در پایان بیان داشت: برای حل مشکلات جاده قدیم کردکوی، وجود تقاطع‎های متعدد، تردد وسایل کشاورزی ادارات راه و شهرسازی، دهیاران، بخشداری و پلیس هر چه سریع‎تر این موضوعات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: حتی‎الامکان با توجه به حادثه‎های اخیر در جاده قدیم و تردد وسایل کشاورزی و روستاهای بزرگ در حاشیه این جاده تلاش کنیم جاده ایمن به طور نسبی داشته باشیم تا جان مردم حفظ شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول