اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان:

بسیج دانشجویی پیشقراول وحدت است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان گفت: بسیج دانشجویی پیشقراول وحدت در تمام عرصه‌هاست.

بسیج دانشجویی پیشقراول وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید جواد مهدوی مرتضوی شامگاه چهارشنبه در نشست با امام جمعه برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در دانشگاه‌ها امری لازم و ضروری است که همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: امروز دانشجویان در تمام حوزه‌ها حضوری پررنگ دارند و امیدوار هستیم روز به روز شاهد حضور بیشتر و موثرتر دانشجویان در عرصه‌های مختلف باشیم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان وحدت حوزه و دانشگاه را از برجسته‌ترین پیامدهای انقلاب اسلامی و از شعارهای اصلی نظام دانست و خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌ها و مبارزات علما و اندیشمندان حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان است که به مقابله با ظلم و قدرت‌های استکباری برخاستند و نشانه عصبانیت دشمنان از اتحاد مسلمانان و به‌ویژه قشر آگاه علمی کشورمان است.

مهدوی مرتضوی افزود: اصلاح دانشگاه در اصلاح جامعه موثر است و دانشگاه در هدایت و سعادت و یا رذالت و شقاوت جامعه نقش مهمی دارد و لذا دانشگاه نیاز به وحدت و شناخت خدا دارد چرا که کسی که خود را منهای راه خدا بداند نمی‌تواند هدایتگر جامعه باشد.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب و منافقان همیشه از الگو شدن یک جامعه دین‌محور در عرصه‌های مختلف جامعه می‌ترسند و لذا پیوسته در حال وسوسه و تفرقه‌افکنی بین حوزه و دانشگاه هستند و هدف اصلی نظام استکباری هم ضربه زدن بر پیکره این دوقشر علمی و دینی و جدایی دین از سیاست بوده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با اشاره به‌نقش بسیج دانشجویی در پیشقراول بودن وحدت اذعان داشت: امروز نسل سوم حوزه و دانشگاه در دهه پیشرفت و عدالت در نهادینه کردن پروژه وحدت در سطح بالاتر نقش موثرتر و گام‌های استوارتری خواهد برداشت.

انتهای پیام/2451/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول