اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان؛

دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان برگزار شد

خبرگزای فارس: دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان با حضور عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار گلستان در گرگان برگزار شد.

دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، معاون عمرانی استاندار گلستان بعدازظهر امروز در دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: توسعه فعالیت‎های اقتصادی در روستاها از سیاست‎های ما است و معتقدیم نباید روستاها تک‌بعدی عمل کنند و فقط متکی به کارهای کشاورزی باشند بلکه لازم است خلاقانه به موضوعات نگاه کرده و در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.

راه‎اندازی کمیته گردشگری روستایی در نوروز 1392

عبدالرضا دادبود از راه‎اندازی کمیته گردشگری روستایی در نوروز سال آینده خبر داد و تصریح کرد: امسال در ستاد تسهیلات سفر استان کمیته گردشگری روستایی برای سال 1392 با مسئولیت دفتر امور روستایی استانداری پیش‎بینی شد که می‎تواند در توسعه روستاها نقش مهمی ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات حق فروش مازاد ساختمان‎های اداری در روستاها را ندارند افزود: این مهم باید پیگیری شود که اگر از طرف روستا زمینی به ادارات داده می‎شود حتماً تعهد اخذ شده و در صورت تخریب یا جابجایی، زمین موردنظر تحویل شورای روستا قرار بگیرد لذا کارهای اساسی برای پیشگیری باید صورت پذیرد تا شاهد وقوع مشکلات این چنینی در سطح روستاها نباشیم.

وحدت‎آفرینی، تلاش، جدیت و پرکاری از ضرورت‎های مهم کارگزاران نظام است

معاون عمرانی استاندار گلستان وحدت‌آفرینی، تلاش، جدیت و پرکاری را از ضرورت‎های مهم کارگزاران نظام در هر شغل و منصبی عنوان کرد و ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیاز به کار و تلاش دارد.

دادبود با بیان اینکه از همه ظرفیت‎ها باید برای پیش‎برندگی نظام استفاده شود متذکر شد: مغتنم شمردن حتی کوچک‎ترین ظرفیت‎ها می‎تواند زمینه‎ساز پیشرفت و ترقی باشد لذا نباید از این فرصت‎ها غافل شویم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمان پایانی فعالیت شوراها هستیم لذا اختلاف پرونده شوراهای روستایی در این محدوده زمانی معنایی ندارد لذا نباید به دنبال اختلافات باشیم تا زمان برای اتفاقات مهم از جمله اشتغال و رونق اقتصادی معیشت مردم از دست برود.

با اولویت کار و تلاش سرباز خوب این میدان باشیم

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در این مقطعی که ایستاده‎ایم باید کار و تلاش را اولویت خود قرار داده و سرباز خوب این میدان باشیم تا زمانی که مسئولیت‎ها به اتمام می‎رسد مفتخر و سربلند باشیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول