اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردکان:

رانندگان خطوط حمل و نقل اردکان تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار اردکان از اعطای تسهیلات ویژه به رانندگان خطوط حمل و نقل اردکان از طرف شهرداری این شهر خبر داد.

رانندگان خطوط حمل و نقل اردکان تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدعلی مروتی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران موسسات حمل و نقل و آژانس‌های شهر اردکان با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته حمل و نقل، بر ضرورت اصلاح پایانه مسافران یزد اردکان تاکید کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک بحث نوسازی ناوگان خدمات مدیریت حمل و نقل شهری همچنین نوسازی مینی‌بوس‌های خط اردکان ـ یزد محقق خواهد شد.

شهردار اردکان همچنین از اعطای تسهیلات ویژه به رانندگان به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان اردکان توسط شهرداری خبر داد.

امام جمعه اردکان نیز در این دیدار به نقش رانندگان در سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حاکم شدن ارزش‌های الهی و انسانی بر جامعه، قشر رانندگان نیز همپای دیگر اقشار، کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی همراهی کردند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسینی بر رعایت اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: گاه اشتباه یک راننده کار تمامی رانندگان و حتی برخی مسئولان را هم زیر سئوال می‌برد و همه نگاه‌ها را در جهان متوجه خود می‌کند.

وی تصریح کرد: اتفاق ناگوار و تکان دهنده‌ای که برای دانش‌آموزان بروجنی رخ داد، اصل مسئله راهیان نور را توسط عده‌ای زیر سئوال برد.

رئیس شورای شهرستان اردکان نیز در این نشست بر تهیه طرح جامع ترافیک حوزه شهری با افق دید 20 ساله، الزام آموزشگاه‌ها و مدارس به داشتن سرویس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و نظارت بر حمل و نقل بین شهری تاکید کرد.

ابوالفضل رزم‌آور خواستار حل و فصل مشکل پایانه یزد ـ اردکان و پیگیری احداث جایگاه سوخت CNGسی ان جی در حاشیه میدان شفق شد.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول