اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

قرض‌الحسنه‌ها تکیه‌گاه مردم در بهبود معیشت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرض‌الحسنه‌ها تکیه‌گاه مردم در بهبود معیشت زندگی هستند.

قرض‌الحسنه‌ها تکیه‌گاه مردم در بهبود معیشت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، غلامحسن بشارتی در آیین گشایش بیستمین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و صندوق مهر امام رضا(ع) در دولت‌های نهم و دهم برای کمک‌رسانی به حل مشکلات کوچک مردم در گذران امور روزمره خود ایجاد شده و توانسته به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه‌ای که توسط بانک‌ها و موسسه‌های مالی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم پرداخت می‌شود می‌تواند علاوه بر باز کردن گره‌های کوچک در زندگی مردم، بازویی برای توانمند کردن آنها نیز باشد.

بشارتی ادامه داد: تسهیلات خود اشتغالی که از سوی صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) به مردم پرداخت می‌شود ظرفیت خوبی برای کمک به توانمند کردن آحاد مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه است.

انتهای پیام/‌60001‌/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول