اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان:

پیش‌بینی زمان پایان عمر دنیا از نظر دینی و علمی مطرود است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی زمان پایان دنیا غیرممکن است، گفت: پیش‌بینی زمان پایان عمر دنیا از نظر دینی و علمی مطرود است و دنیای غرب با ادعاهایی که دارد در هاله‌ای از خرافات ‌به سر می‌برد.

پیش‌بینی زمان پایان عمر دنیا از نظر دینی و علمی مطرود است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری به همراه حجت‌الاسلام صادق دوستار مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی ارسال خبر و نحوه فعالیت این رسانه قرار گرفتند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان توجه به کیفیت خبر را یکی از ویژگی‌های ممتاز این رسانه دانست و اظهار کرد: هر روز به چند سایت و خبرگزاری مراجعه و اخبار سیاسی و فرهنگی را پیگیری می‌کنم و در این بین، پوشش خبر خبرگزاری فارس قابل تحسین است.

یاری نقد و انتقاد سازنده را یکی از موارد مهم رسانه دانست و تصریح کرد: اگر نقد و انتقاد به یک جریان موجب روشنگری افراد جامعه شود کاری مثبت است و نباید نقد را با تخریب یکی بدانیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس بیشترین خبر تولیدی را دارد، این رسانه را در امر اطلاع‌رسانی استان و کشور موفق ارزیابی کرد.

یاری در ادامه به پرسش خبرنگار فارس درباره شایعه پایان دنیا پاسخ داد و گفت: این موضوع از نظر علمی و دینی مطرود است.

وی با بیان اینکه موضوع پایان عمر دنیا با واقعیت فاصله زیادی دارد و به لحاظ علمی و دینی قابل قبول نیست، تصریح کرد: سایت‌های خارج از کشور و غربی که موضوع پایان دنیا را مطرح کردند به خرافات نزدیک‌ هستند و دنیای غرب با توجه به ادعاهایی که دارد در هاله‌‌ای از خرافات به سر می‌برد.

این مسئول با تصریح بر اینکه در به پایان رسیدن دنیا تردیدی نیست، اذعان کرد: اگر دنیا را پایانی باشد کسی نمی‌تواند زمان آن را مشخص کند مانند زمان ظهور حضرت مهدی (عج)، زمان وقوع قیامت و لحظه مرگ که قابل پیش‌بینی نیستند.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول