اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

نظارت بیشتری بر راه‌های مواصلاتی بهار صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی زیادی در شهرستان بهار وجود دارد و برخی راه‌ها، برای قاچاقچیان امن است باید پلیس راهور کنترل و نظارت بیشتری بر راه‌های بین‌ شهری داشته باشد.

نظارت بیشتری بر راه‌های مواصلاتی بهار صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده بعد از ظهر امروز در کمیته ترافیک شهرستان بهار اظهار داشت: ترافیک معضل اساسی در شهرهای بزرگ است که باید آن را کنترل کنیم تا در شهرهای کوچک دچار آن نشویم.

وی اضافه کرد: این کمیته باید هماهنگی و تصمیماتی اتخاذ کند که عبور و مرور در سطح شهرستان به سهولت انجام پذیرد و آموزش عمومی ویژه اقشار مختلف امری ضروری است که باید به آن توجه شود.

فرماندار بهار تصریح کرد: ساماندهی مسافربرهای روستایی در دستور کار قرار دارد و تا کنون فقط 120 نفر شناسایی و ثبت نام کرده‌اند که باید مسافربرهای روستایی با مراجعه به دفاتر پیشخوان ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی زیادی در شهرستان وجود دارد و برخی راه‌ها، راه‌های امنی برای قاچاقچیان است باید پلیس راهور شهرستان کنترل و نظارت بیشتری داشته باشد و راه‌های بین شهری به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی شود.

گلکارزاده ابراز داشت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهرستان شناسایی و نصب تابلوهای هشداردهنده با نظر کارشناسی صورت گیرد.

وی به نیاز اساسی شهرستان اشاره کرده و گفت: ‌ایجاد دفتر پلیس + 10 در شهرستان از ضروریات است که متقاضیان واجد شرایط باید ثبت نام کرده و مجوز مربوطه اخذ شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهار نیز گفت: ‌گشت شبانه راهور در شهرستان فعال شده و با خودروهای سنگین که سطح شهر تردد می‌کنند برخورد می‌شود.

سیروس عمید با بیان اینکه در 12 مسجد و 21 آموزشگاه شهرستان دوره آموزشی برگزار شده است، ابراز داشت: همچنین آموزش برای رانندگان عمومی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

وی از ایجاد آموزشگاه موتورسیکلت در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مجوز آموزشگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان بهار صادر شده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 رئیس پلیس راهور بهار خاطرنشان کرد: در طول ماه‌های مهر و آبان نسبت به مدت مشابه در سال  قبل در مجموع 44 درصد در تصادفات جرحی کاهش داشته‌ایم.

وی تأکید کرد: همچنین در چهار ماهه گذشته یک هزار و 100 دستگاه موتورسیکلت و 544 دستگاه خودرو متخلف در سطح شهرستان توقیف شده است.

عمید ادامه داد: 80 درصد مردم شهرستان در هنگام رانندگی از کمربند ایمنی و 55 درصد راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند.

وی از جذب بازرسان نامحسوس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 30 نفر به عنوان بازرس نامحسوس در سطح شهرستان برای همکاری جذب شده که با پلیس راهور در زمینه‌های گوناگون همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/2499/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول