اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اجرایی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری:

تحقق اهداف هفته پژوهش مستلزم اجرای منسجم برنامه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اجرایی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری گفت: تحقق اهداف تعریف شده در ستاد هفته پژوهش مستلزم اجرای منسجم برنامه‌هاست.

تحقق اهداف هفته پژوهش مستلزم اجرای منسجم برنامه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعادت‌ صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته پژوهش این استان اظهار داشت: زمینه‌سازی و ایجاد سازوکارهای لازم برای اجرای برنامه‌های هفته پژوهش یکی از مهم‌ترین اموری است که برعهده این کمیته گذاشته شده است.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری هفته پژوهش و فناوری در دستگاه‌ها و نظارت بر اجرای آنها از جمله وظایف این کمیته در راستای برگزاری برنامه‌ها است.

صادقی با بیان اینکه اجرای درست و مطلوب برنامه‌ها نیازمند همکاری و تعامل سایر کمیته‌های ذی‎ربط است، تصریح کرد: با همکاری و تعامل لازم می‌توان اهداف و برنامه‌های این ستاد را به شیوه مطلوب و اثرگذار اجرا کرد.

رئیس کمیته اجرایی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه و ابلاغ سیاست‌های چگونگی برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش، هماهنگی در برگزاری همایش بزرگ پژوهشگران، هماهنگی بازدید استاندار از مراکز پژوهشی، تهیه و تدوین بسته‌های آموزشی و ارائه آن به ائمه جمعه استان جهت طرح در نماز جمعه و مستند کردن برنامه‌ها از دیگر وظایف این کمیته است.

صادقی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف تعریف شده ستاد هفته پژوهش استان دارد، برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد در این راستا می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

رئیس کمیته اجرایی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این کمیته دارای 10 عضو اصلی است، خاطرنشان کرد: تلاش می‎شود تا با یک برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد بتوان در پیشبرد برنامه‌های این هفته گام مهمی برداشت.

انتهای پیام/68004/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول