اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌گیرد

تجهیز بیمارستان آتیه به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن و ام آر آی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آتیه همدان مجهز به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی می‌شود.

تجهیز بیمارستان آتیه به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن و ام آر آی

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه به‌زودی بیمارستان آتیه همدان مجهز به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی می‌شود، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست‌های انجام شده از رئیس سازمان تأمین اجتماعی همدان، بیمارستان آتیه همدان در آینده‌ای نزدیک مجهز به این تجهیزات پزشکی می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان آتیه همدان بزرگترین بیمارستان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و به همین منظور باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی مجهز باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در ملاقاتی که با رئیس سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد تجهیزات فرسوده بیمارستان آتیه نوسازی و این بیمارستان از تجهیزات مدرن برخوردار شود.

*مرکز درمانی تأمین اجتماعی در حاشیه شهر همدان ایجاد می‌شود

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس سازمان تأمین اجتماعی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مقرر شد لیست کمبود تجهیزات مورد نیاز را به معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی برای اقدامات لازم ارائه کند.

کارخانه‌ای با اشاره به جایگاه بلند علمی، فرهنگی و تاریخی همدان تأکید کرد: با توجه به این ظرفیت مهم از رئیس سازمان تأمین اجتماعی خواستم که بیمارستان آتیه همدان در ردیف پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های زیر پوشش در سطح کشور قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه مرکز درمانی تأمین اجتماعی در حاشیه شهر همدان تأسیس می‌شود، ابراز داشت: با توجه به مراجعات گسترده به مراکز درمانی و در دسترس بودن این مراکز در مناطق پرجمعیت و محروم شهر، خواستار تأسیس این مرکز درمانی شدم که این پیشنهاد با ارائه راهکار لازم و برای نهایی شدن به هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی ارجاع شده است.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول