اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان لرستان مطرح کرد

گسترش فرهنگ قصه‌گویی از اهداف برگزاری شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان لرستان گفت: گسترش فرهنگ قصه‌گویی یکی از اهداف مهم برگزاری شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در بروجرد است.

گسترش فرهنگ قصه‌گویی از اهداف برگزاری شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمدتقی کائیدی ظهر امروز در شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی که در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بروجرد برگزار شد، گفت: در حال حاضر 12 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی عنوان کرد: در این جشنواره 39 مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و 14 قصه‌گوی آزاد استانی حضور دارند و این جشنواره به مدت دو روز در بروجرد برگزار می‌شود.

کائیدی اضافه کرد: در پایان این جشنواره چهار قصه‌گوی برتر به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: قصه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی میان فرزندان و والدین باشد و در این خصوص در کشور و همچنین در استان و خصوصاً بروجرد چهره‌های برجسته‌ای وجود دارد که زندگی هر کدام می‌تواند بهترین قصه برای کودکان و نسل جدید باشد.

در ادامه امام جمعه بروجرد گفت: قصه‌گویی یک هنر است و می‌تواند بیشترین تأثیر را بر مخاطب داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن‌ترابی عنوان کرد: بحث تربیت به روش تعالیم اسلامی و دینی باید قبل از تولد کودک مورد توجه قرار گیرد و کانون خانواده باید طوری شکل گیرد که فرزندان آینده بر اساس تعالیم دینی برای جامعه مفید باشند.

وی یادآور شد: مربیانی که در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت دارند، می‌توانند الگویی برای کودکان باشند که باید نوع پوشش، برخورد و عمل آنها پسندیده باشد، تا بتوانند بهترین الگو در این زمینه باشند.

انتهای‌پیام/85005/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول