اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جابه‌جایی روزانه 23 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه 23 هزار مسافر از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان جابه‌جا می‎شود.

جابه‌جایی روزانه 23 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریبرز کرمی صبح امروز در مراسم مانور راهداران این استان اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار دستگاه حمل و نقل عمومی بار و یک هزار و 500 دستگاه مینی‎بوس بین شهری و 800 دستگاه سواری بین شهری با عمر پنج سال، حمل و نقل بین شهری استان را برعهده دارد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین روزانه 23 هزار مسافر و 10 هزار تن بار از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جا به‌جا می‎شود.

وی با اشاره به تجهیز این استان به وسایل حمل و نقل عمومی جدید، تصریح کرد: این استان با توجه به میزان جا به‌جایی مسافر و بار، نیازی به افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری ندارد، اما در تلاش هستیم تا سن این ناوگان را جوان‎تر کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: این مهم در راستای تامین امنیت مسافران و حمل و نقل صحیح و توام با سلامت بار و وسایل موردنیاز مردم انجام می‌گیرد.

کرمی در ادامه با گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری، به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با راهداران و خانواده‌های آن‌ها، تجلیل از راهداران برتر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، رژه موتوری و نشست خبری با خبرنگاران از مهمترین این برنامه‌هاست.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات راهداران استان، متذکر شد: راهداران نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آسایش مردم دارند و برهمین اساس باید نقش و جایگاه مهم آن‌ها را بیش از پیش در جامعه تبیین کرد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول