اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای رشت خبر داد

فروش اوراق مشارکت پروژه‌های عمرانی رشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت از فروش اوراق مشارکت پروژه‌های عمرانی این شهر در شهرداری رشت خبر داد.

فروش اوراق مشارکت پروژه‌های عمرانی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی اوراق مشارکت به فروش می‌رساند، اظهار کرد: فروش اوراق مشارکت در برخی پروژه‌های عمرانی بررسی شده و شهرداری رشت در نظر دارد از توان مالی شهروندان در اتمام پروژه‌های کلان خود بهره بگیرد.

وی از برون‌سپاری صدور پروانه ساختمانی به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: این مهم در بسیاری از شهرها انجام شده و شهرداری در نظر دارد پس از یک مکانیزم آموزشی، صدور پروانه ساختمانی را به بخش خصوصی واگذار کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به افزایش تقاضای شهروندان برای آسفالت کوچه‌های خود و کمبود قیر اشاره کرد و افزود: این امر موجب ایجاد تنش بین شهروندان و کارکنان شهرداری شده است.

وی با بیان اینکه برخی شهروندان از سال‌های 82 برای آسفالت تقاضا داده‌اند، تصریح کرد: برای روند آسفالت طبق اولویت زمان درخواست صورت نمی‌گیرد.

ناصح با اشاره به وضعیت اجرایی پل باستانی‌شعار رشت تصریح کرد: به تازگی شایعه شده که این تقاطع غیر‌همسطح نقص فنی دارد و فواصل زیاد بین دهنه‌های پل موجب شده تا شهرداری نتواند این پل را به اتمام برساند.

به گفته وی، پیمانکار این پل از بهترین مهندسان کشور است و در بررسی‌های انجام شده نقصی در کار پروژه پل باستانی‌شعار رشت نیست و پل به لحاظ فنی مشکلی ندارد.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول