اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل:

رئیس و دبیر جدید مجمع نمایندگان استان اردبیل معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با پایان مهلت دور اول مسئولیت مجمع نمایندگان استان، در دی ماه رئیس، دبیر و سخنگوی جدید از بین هفت نماینده استان انتخاب می‌شوند.

رئیس و دبیر جدید مجمع نمایندگان استان اردبیل معرفی می‌شوند

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در فرصتی که پیش آمده بود با همراهی هفت نماینده استان در قالب مجمع نمایندگان سعی کردیم موضوعات و مسائل استان را در تمام زمینه‌ها پیگیری کنیم و امیدواریم رئیس، دبیر و سخنگو و دیگر اعضای مجمع نمایندگان استان بتوانند در دور جدید فعالیت این مجمع عملکردی شایسته‌تر از خود به جای بگذارند.

وی ضرورت تسریع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اجرای مصوبات هیئت وزیران در تأمین زیرساخت‌های لازم برای شهر نمونه گردشگری با مدیریت واحد را یادآور شد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با تأمین اعتبار، ساماندهی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و شیخ حیدر به صورت کامل به سرانجام برسد.

پیرمؤذن همچنین از حل مشکلات صادرکنندگان سیب‌زمینی و بهبود وضعیت تولید کیفی عسل خبر داد و خاطرنشان کرد: ما از معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور خواسته‌ایم تا در پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدامی عاجل داشته باشد و مطالبات پیمانکاران پروژه‌ها نیز به سرعت پرداخت شود.

به وزیر کشور در مورد جریان انحرافی تذکر دادیم

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بعد از طرح سئوال از رئیس جمهور عده‌ای سعی کردند بین نمایندگان استان شکاف ایجاد کنند که از جمله آنها جریان انحرافی بوده که در یک حرکت خبیث و آشکار سعی کرد شکافی بین نمایندگان و استاندار اردبیل ایجاد کند که با درایت و هوشمندی سوء تفاهمات برطرف شده و تقویت روابط و بهبود وضعیت را شاهد بودیم.

وی در مورد پیگیری استیضاح وزیر کشور بیان کرد: ما تذکر جدی در آن مقطع به وزیر کشور دادیم تا بیش از گذشته مواظب تحرکات جریان انحرافی باشد.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان با اعلام اینکه حول محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همراهی و همسویی با استاندار و دیگر مسئولان پیگیر مسایل هستیم، یادآور شد: ما با آنهایی که دل در گرو توسعه استان دارند هیچ مشکلی نداریم و معتقدیم رسانه‌هایی همچون خبرگزاری فارس نیز بزرگ‌ترین پشتیبان امر خبری و اطلاع‌رسانی ما هستند تا مردم بیش از گذشته در جریان اوضاع و احوال قرار گیرند.

پیرمؤذن همچنین به فعالیت مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: این مجمع با حضور نمایندگان چهار استان تشکیل شده و ما با برخورداری از توان 50 نفری در پیگیری موضوعات و مسائل و انسجام در جذب اعتبارات بیشتر و رایزنی‌ها در هنگام بودجه‌نویسی می‌توانیم بخش عظیمی از منابع و اعتبارات را به سمت استان‌های محروم شمال‌غرب کشور جذب کنیم.

وی محدودیت فصل کاری در این چهار استان را نقطه مشترک در پیگیری بسیاری از معضلات اعلام کرد و اظهار داشت: همسویی این نمایندگان در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و... قطعاً به نفع ما است و به دلیل همجواری با کشور ترکیه و آذربایجان می‌توانیم بیشتر از این در تقویت روابط نیز مؤثر باشیم.

پیرمؤذن افزود: در سال اول ریاست این مجمع به استان اردبیل رسید و در این چهار سال به صورت دوره‌ای یکی از استان‌ها ریاست این مجمع را عهده‌دار می‌باشد که با همراهی نمایندگان آذری زبان که به حدود 100 تا 120 نفر می‌رسند ما بسیاری از طرح‌ها و پیشنهادات خود را می‌توانیم پیگیری کنیم.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول