اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

طلاب مدرسه معصومیه با شهدای گمنام وداع کردند

خبرگزاری فارس: مراسم وداع با شهدا در مدرسه معصومیه قم با حضور پرشور طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شد.

طلاب مدرسه معصومیه با شهدای گمنام وداع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم وداع با شهدا ظهر امروز در نمازخانه مدرسه معصومیه برگزار شد.

در این مراسم جمعی از طلاب و اساتید مدرسه معصومیه با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری برای سالار شهیدان با این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طلاب مدرسه معصومیه در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

امیر امیرگان‌نیشابوری با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان در این مراسم اظهار داشت: طلاب مدرسه معصومیه همواره در راه پاسداری از آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و استقبال از این مراسم نیز نشان‌دهنده همین موضوع است.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه با اشاره به اینکه پس از اتمام کار ضریح امام حسین(ع)، برنامه‌های مسجد مدرسه معصومیه برای طلاب و عموم مردم آغاز شده است، ادامه داد: مراسم دعای ندبه با حضور حجت‌الاسلام آقاتهرانی و درس‌های اخلاق از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ثارالله بسیج مدرسه معصومیه نیز برنامه‌های روزهای سه‌شنبه خود را در این مسجد دنبال خواهد کرد و عموم مردم می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا پس از تشییع توسط مردم شهیدپرور قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت معصومه(س)، در دانشگاه‌ قم و پردیس قم دانشگاه تهران به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/78006/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول