اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد قائمشهر خبر داد

اجرای مسابقه طرح یادمان شهدای گمنام در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد قائمشهر از اجرای مسابقه طرح بارگاه و یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر خبر داد.

اجرای مسابقه طرح یادمان شهدای گمنام در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدرضا باقرزاده صبح امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی مناطق قائمشهر، سوادکوه و جویبار، مهم‌ترین خدمت شهدا و ایثارگران را به جامعه باورپذیر بودن واقعه کربلا دانست که با همت بلندشان موجب استمرار فرهنگ عاشورایی در جامعه شدند.

دبیر هم‌اندیشی اساتید منطقه 3 با اشاره به حضور بیش از 700 فرزند شاهد و ایثارگر در واحد و مرکز سمای قائمشهر اذعان داشت: ما آموزه‌های ارزشمندی داریم که باید در فرایند بین نسلی انتقال پیدا کند، نسل دوم دفاع مقدس باید در فرایند علمی و فرهنگی بهترین شیوه‌ها را با بهره‌گیری از این آموزه‌ها برای انتقال فرهنگ ایثار در پیش گیرد.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ارزش‌های متعالی شهدا و ایثارگران افزود: باید پدیده متعالی ایثار را در کنار فعالیت‌های علمی به بهترین شکل قرار دهیم.

وی با توجه به این موضوع که جریان شهدای دانشجو یکی از رموز اخلاقی موفقیت است، گفت: نظارت، حمایت و هدایت فعالیت‌های علمی و فرهنگی بین نسلی وظیفه ماست و چون محیط دانشگاه یک محیط پویا با تغییرپذیری سریع است ارزش‌های مستحکم و تأثیرگذاری همچون ایثار باعث می‌شود در فضای آرای متعدد دانشگاهی و در فرایند تحول و تکامل نسل جوان، جهت‌بخشی متعالی این جریان مطلوب را فراهم کند.

باقرزاده در ادامه با اشاره به مسابقه طرح بارگاه و یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اذعان داشت: نگاه محققانه به این یادمان فعالیت‌های علمی و پژوهشی ما را به سمت پژوهش‌های کاربردی در حوزه ایثار سوق می‌دهد که می‌تواند به عنوان یک پایگاه پژوهشی مطلوب در تحقیقات دانشجویی ما جای گیرد.

انتهای پیام/86008/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول