اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب خبر داد

آغاز عملیات اجرایی جاده میدان الله ـ سه راهی سنگ چارک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: با برطرف شدن مشکل زمین‌های وقفی طول مسیر عملیات اجرایی جاده ارتباطی میدان الله به سه راهی سنگ چارک آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی جاده میدان الله ـ سه راهی سنگ چارک

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر داراب اظهار داشت: ساخت این جاده روستایی علاوه بر اینکه مسیر عبور دهستان بالش به جاده اصلی و منطقه فسارود را کوتاه می‌کند، موجب کاهش چشمگیر ترافیک در سطح شهر نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه این جاده با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی داراب ساخته می‌شود ادامه داد: در حال حاضر کسانی که بخواهد از جاده اصلی و یا مسیر جاده قدیم داراب ـ فسا به منطقه رودبال یا به طرف روستاهای دهستان بالش و یا شهرک‌های جدیدالتاسیس شهر داراب عزیمت کنند، باید خیابان‌های پرترافیک و شلوغ شهر را بپیمایند که این کار علاوه بر اتلاف وقت مردم موجب ترافیک شدید خیابان‌های پیروزی و بلوار امام خمینی شده است.

سرپرست فرمانداری داراب اضافه کرد: در حال حاضر مسیرهای لازم برای جاده 4.5 کیلومتری میدان الله تا میدان بهارستان در سه راهی سنگ چارک توسط شهرداری بازگشایی شده و با برطرف کردن مشکل زمین‌های وقفی این مسیر، عملیات اجرایی ساخت آن با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال آغاز می‌شود.

در ادامه شهردار داراب نیز ابراز داشت: در سال‌های گذشته مقرر شده که شهرداری مسیرهای لازم این جاده را بازگشایی کرده تا اداره راه و شهرسازی بتواند عملیات اجرایی این پروژه را انجام دهد، که در حال حاضر مسیر تا حدود بسیاری آزاد شده و با برطرف کردن مشکل زمین‌های وقفی اداره راه و شهرسازی می‌تواند کار خود را آغاز کند.

ابوذر علی یاری با تشکر از مالکان باغ‌ها و زمین‌های زراعی در طول مسیر این جاده که همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشته‌اند ادامه داد: این مسیر به طول 4.5 کیلومتر و عرض 35 متر بازگشایی می‌شود.

محمد بهمنی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داراب نیز در این جلسه بیان داشت: هفت مورد از زمین‌های وقف عام در طول مسیر این جاده است که با کسب تکلیف از نماینده ولی فقیه در استان فارس و اداره کل به اجاره درازمدت شهرداری درمی‌آید و مشکل برطرف می‌شود چراکه این کار کمک بسیاری به تمام مردم شهر داراب و روستاهای اطراف آن می‌کند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول