اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:

گردشگری همدان به زمستان تعمیم یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: گردشگری همدان علاوه بر ایام نوروز و تابستان به فصل زمستان نیز تعمیم یابد.

گردشگری همدان به زمستان تعمیم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ایزدی ظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: جشنواره زمستانی موجب می‌شود تا گردشگری همدان علاوه بر نوروز و تابستان به فصل زمستان نیز تعمیم یابد.

وی توجه به گردشگری ورزشی و خارجی را از اهداف جشنواره عنوان کرد و افزود: برنامه اصلی ما معرفی ظرفیت‌های گردشگری به توریست‌های خارجی است که دراین راستا تاکنون 17 سفیر اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان از حضور کمیته ملی المپیک در همدان در ایام جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: هتلداران همدان نیز در ایام جشنواره خدمات خود را با 40 درصد تخفیف به گردشگران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام جشنواره زمستانی در همدان کوهنوردی صعود سرعتی به قله الوند، برپایی مسابقات یخ‌نوردی یا سنگ‌نوردی، مسابقات سراسری تیراندازی به اهداف پروازی و مسابقات دوچرخه‌سواری و ساخت بزرگترین تندیس برفی ایران در علیصدر و میدان میشان را از جمله برنامه‌های ششمین جشنواره زمستانی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: پیست اسکی در ایام جشنواره زمستانی با تخفیف ویژه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و برای سنین پائین رایگان است.

سید عبدی افتخاری افزود: برنامه کوهنوردی با صعود به قله الوند و یخ‌نوردی در آبشار گنجنامه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیست اسکی همدان رتبه چهارم کشور را داراست، افزود: اساسی‌ترین مشکل ما در پیست اسکی مشکل جاده است که باید راه و ترابری روزانه نسبت به برف‌روبی آن اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه در ایام جشنواره 500 ورزشکار میهمان همدان هستند، افزود: امکانات همه دستگاه‌ها در ایام در اختیار جشنواره قرار گیرد و در این راستا خوابگاه‌هایی را برای پذیرایی از میهمانان اختصاص دهند.

انتهای پیام/89003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول