اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز دور جدید بارش‌ها از سه‌شنبه در خوزستان/باران همراه‌ با تندباد

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در شهرهای استان خبر داد و گفت: بارش‌های باران از سه شنبه آغاز می‌شود و تندبادهای شدید این سامانه جدید را همراهی می‌کند.

آغاز دور جدید بارش‌ها از سه‌شنبه در خوزستان/باران همراه‌ با تندباد

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با نفوذ تدریجی زبانه کم‌فشار و جنوبی شدن جریانات سطح زمین، انتظار ابرناکی از اواسط وقت فردا دوشنبه و سپس آغاز بارندگی از اوایل وقت سه‌شنبه وجود دارد.

وی افزود: متعاقب آن با حرکت به سوی شرق زبانه کم‌فشار مذکور، گرادیان فشار قابل‌توجهی در شمال خلیج فارس به وجود خواهد آمد که بادهای شدیدی را در منطقه یاد شده در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به همراه خواهد داشت.

دهملایی خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش، در بعضی مناطق به ویژه ایستگاه‌های ساحلی همراه با مه یا مه رقیق و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار ابرناکی از اواسط وقت فردا دوشنبه و سپس بارندگی از اوایل وقت سه‌شنبه به بعد وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه یا مه رقیق جهت باد، شمال غربی تا شمالی سرعت باد، 15 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 25 و دهدز با پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 23 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول