اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

افزایش 18 درصدی بارش باران در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افزایش 18 درصدی بارش باران آبان ماه سال‌جاری نسبت به آبان سال گذشته خبر داد.

افزایش 18 درصدی بارش باران در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: میانگین بارندگی استان گلستان در آبان ماه سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش و نسبت به دوره شاخص درازمدت نیز بیش از 46 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: میزان بارش‌های استان گلستان از ابتدای مهر 1391 تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش و نسبت به دوره درازمدت 68 درصد افزایش یافته است.

حیدریان افزود: بیشترین میانگین بارندگی آبان ماه در محدوده شهرستان رامیان با 114 میلیمتر و کمترین میانگین بارندگی در محدوده شهرستان کردکوی با 42 میلیمتر است و میانگین بارندگی در محدوده شهرستان گرگان در این ماه 49.5 میلیمتر به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: جریان رودخانه‌ها در مدت مهر لغایت پایان آبان ماه جاری، نسبت به دوره شاخص در حوزه قره‌سو 63.5 درصد و در حوزه گرگان‌رود 112 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان همچنین تصریح کرد: ذخیره آبخوان‌های آزاد زیرزمینی استان گلستان نیز در آبان ماه سال‌جاری در مقایسه با آبان سال گذشته بیش از 290 میلیون متر مکعب افزایش داشته است که در مقایسه با متوسط 21 سال گذشته، بیش از 105 میلیون مترمکعب افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول