اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت مبارزه با سوءمصرف مواد مخدر

دومین نمایشگاه «فرهنگ، پویایی و سلامت» در دانشگاه تبریز برپا شد

خبرگزاری فارس: مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: دومین نمایشگاه «فرهنگ، پویایی و سلامت» با محوریت پیشگیری و مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر در دانشگاه تبریز برپا شد.

دومین نمایشگاه «فرهنگ، پویایی و سلامت» در دانشگاه تبریز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، آشنایی جوانان و به ویژه دانشجویان با اثرات سوءمصرف مواد مخدر، قرص‌های روانگردان و ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از مواد مخدر را از جمله اهداف گشایش این نمایشگاه بیان کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه  بازدیدکنندگان با مضرات استفاده از انواع مواد مخدر به ویژه مخدرهای جدید و نحوه پیشگیری آن آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از بلایایی بزرگی که جوانان را تهدید می‌کند و استعمار نیز به گسترش آن دامن می‌زند، استعمال مواد مخدر در جامعه است، تصریح کرد: با برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی و اطلاع‌رسانی در خصوص مضرات استفاده از این مواد خانمانسوز می‌توان از بسیاری آسیب‌ها جلوگیری کرد.

حمیدی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه 10 عرفه در قالب پوستر، کتاب، نمایش فیلم،آثار هنری دانشجویان و تالار گفت‌وگو در خصوص مواد مخدر برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است، یادآور شد: در برپایی این نمایشگاه هشت سازمان و نهاد از جمله سازمان بهزیستی استان، مرکز بهداشت شهرستان تبریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با این دانشگاه همکاری دارند.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 16 در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.

انتهای پیام/60001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول