اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

بزرگ‌ترین محراب مسجد استان البرز رونمایی شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز طی مراسمی از بزرگ‌ترین محراب مسجد استان البرز رونمایی شد.

بزرگ‌ترین محراب مسجد استان البرز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین محراب مسجد در محمد شهر کرج اظهار داشت: توسعه و زیباسازی مساجد باید در اولویت متولیان فرهنگ قرار گیرد.

عزیز اکبریان افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که فرزندان ما از دروان کودکی با مسجد مأنوس شده و با حضور در این مکان مقدس به عبادت بپردازند.

وی ادامه داد: البته برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در مسجد باید برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در این مکان‌ها برگزار کرد و تنها به برگزاری برنامه‌های مذهبی اکتفا نکرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز که دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتقادات مذهبی نوجوانان و جوانان را زیر سؤال ببرند باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی این قشر از جامعه را به این مکان مقدس نزدیک و مأنوس ساخت.

اکبریان تأکید کرد: در زمان انقلاب بسیاری از رویدادها و تحولات کشور در مساجد انجام شد و این مکان مقدس به عنوان مأمنی برای مومنان و انقلابیون محسوب می‌شد. 

وی ادامه داد: امروز باید توجه بیشتری به مساجد داشت و از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان استفاده کرد.

این مسئول گفت: حضور و مأنوس شدن جوانان و نوجوانان با مساجد می‌تواند آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور سازد.

اکبریان تأکید کرد: البته نسل امروز بارها و بارها نشان داده‌اند که اعتقادات آنان هیچ‌گاه صدمه‌پذیر نخواهد بود و آنان هرگز به کسی اجازه نخواهند داد تا با توطئه‌ها اعتقاداتشان را خدشه‌دار کنند.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم‌های مختلف مذهبی از جمله حضور در دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز نشان‌دهنده قوی بودن اعتقادات این نسل و عشق و ارادت آنان به ائمه اطهار است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول