اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار:

صددرصد تاکسی‌های جویبار نوسازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: صددرصد تاکسی‌های درون شهری جویبار نوسازی و دوگانه شدند.

صددرصد تاکسی‌های جویبار نوسازی شد

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار بیان داشت: در شهر جویبار 99 تاکسی درون شهری وجود دارد که 50 نفر از این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

گنجی با بیان اینکه همه رانندگان تاکسی درون شهری دارای پروانه، دفترچه و سند قطعی به نام مالک هستند، تشریح کرد: این طرح در راستای ساماندهی رانندگان تاکسی درون شهری اجرا شد و باعث ارزش تاکسی در سایه قانون شده است.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه فعالیت‌های تاکسی‌ها به صورت مستمر در سطح شهر صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: هر یک از شهروندان و مسافران که از رانندگان تاکسی در حین خدمت شکایتی داشته باشند شهرداری در اسرع وقت این موضوع را پیگیری و رسیدگی می‌کند و در صورت محرز شدن تخلف با راننده متخلف متناسب با قوانین موجود برخورد قانونی می‌کند.

گنجی از تشکیل کمیته سه نفره انضباطی تخلف رانندگان تاکسی در شهرداری جویبار خبر داد و یادآور شد: این کمیته متشکل از نماینده شهردار، شورا و رانندگان تاکسی است و تخلفات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

شهردار جویبار در پایان اظهار داشت: صددرصد تاکسی‌های درون شهری جویبار نوسازی و دوگانه شده و شهرداری در راستای خدمات سریع به این رانندگان برای سوخت‌گیری آسان گاز سی ان جی بدون نوبت تاکسی‌ها در جایگاه اختصاصی سی ان جی سوخت‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/86003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول