اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه دیدار سفیر قم و گاز تهران

جهان‌بینی به سفیر قم قول پاداش داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان دیدار تیم‌های والیبال سفیر قم و گاز تهران به بازیکنان تیم سفیر قول داد که با پرداخت پاداش نقدی از آنها تجلیل می‌شود.

جهان‌بینی به سفیر قم قول پاداش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های والیبال سفیر قم و گاز تهران در نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور میهمانان زیادی داشت که ویژه‌ترین آنها عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود.

جهان‌بینی که با حضور در سالن شهید محمود رضاییان قم در جمع پیشکسوتان و چهره‌های قدیمی والیبال قم از نزدیک و به دقت بازی والیبالیست‌های سفیر قم در مقابل حریف تهرانی را تماشا می‌کرد، این پیروزی را برای ادامه حضور پرقدرت نماینده والیبال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مفید و مهم ارزیابی کرد.

بلافاصله بعد از پایان مسابقه جذاب و تماشایی تیم‌های والیبال سفیر قم و گاز تهران، بازیکنان سفیر بعد از خوش و بش با بازیکنان تیم میهمان یعنی گاز تهران و تقدیر از حمایت‌ها و تشویق‌های تماشاگران قمی حاضر در سالن، به سمت مدیر کل ورزش و جوانان قم و میهمانان حاضر در سالن رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که از تماشای بازی خوب تیم سفیر قم در مقابل حریف سرسخت خود به وجد آمده بود، در سخنانی این موفقیت را مرهون تلاش و انگیزه بالای بازیکنان سفیر قم برای موفقیت در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور دانست.

عباس جهان‌بینی تصریح کرد: والیبال ورزش دقت، سرعت، هوش و استفاده از لحظه‌ها است و هر تیمی بتواند از این فاکتورها به بهترین نحو بهره‌برداری کند نتیجه می‌گیرد و ما در این بازی شاهد بودیم که بازیکنان شایسته تیم سفیر قم هرگز لحظه‌ای از تلاش برای پیروزی دست برنداشتند.

وی ابراز داشت: وقتی پیروزی تیم گاز تهران را در گیم‌های اول و دوم این دیدار تماشا کردم حس کردم بازیکنان سفیر این توانایی را دارند که به جریان بازی برگشته و نتیجه را جبران کنند که خوشبختانه این‌گونه نیز شد و این امیدواری در نزد بازیکنان سفیر قم ستودنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: والیبالیست‌های جوان و آینده‌داری در تیم سفیر قم حضور دارند و حمایت‌هایی که از این تیم صورت می‌گیرد در رشد و پیشرفت والیبال قم تأثیرگذاری مثبتی دارد و این موضوع برای اداره کل ورزش و جوانان استان قم قابل تقدیر است.

وی از پرداخت پاداش به پاس پیروزی والیبالیست‌های سفیر قم در این دیدار حساس خبر داد و یادآور شد: والیبال قم سال‌ها بود که در لیگ‌های کشور فروغ چندانی نداشت اما توجه و سرمایه‌گذاری بسیار خوب هیئت بر روی استعدادهای والیبال قم از رده‌های سنی پایه موجب شده است تا امروز در والیبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و با راهیابی به لیگ برتر توانمندی والیبال قم بیش از پیش به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول