اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

امنیت کشور حاصل نعمت ولایت است/حمله به زائران ایرانی محکوم است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: امروز نعمت ولایت فقیه و رهبری الهی نصیب ملت ایران شده و امنیت بالای موجود در کشور هم نتیجه همین مسئله است.

امنیت کشور حاصل نعمت ولایت است/حمله به زائران ایرانی محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با جمعی از شرکت‌کنندگان در دوره‌های بصیرت با اشاره به جاودان بودن روح انسان ابراز کرد: جوانی، زیبایی، مقام و ثروت نباید انسان را فریب داده و او را از خدا و رسول(ص) دور سازد.

وی افزود: همه ما باید با تمسک به خداوند و انجام دستورات نبی مکرم اسلام(ص) ایمان خود را تقویت کرده و در حفظ آن بکوشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه آخرت دار مکافات اعمالی است که در این جهان انسان‌ها مرتکب آن می‌شوند گفت: لذت‌های مادی نباید آدمی را فریب داده و او را از توجه به خداوند باز دارند.

وی ادامه داد: امروز نعمت ولایت فقیه و رهبری الهی نصیب ملت ایران شده و امنیت بالای موجود در کشور هم نتیجه همین مسئله است بنابراین باید فرصت را مغتنم شمرده و برای تبلیغ صحیح اسلام و مکتب تشیع وارد عمل شویم.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: خداوند دارای قدرت بی‌نهایت در آفرینش و بخشیدن حیات مجدد به انسان‌ها و سایر مخلوقات بوده و ولایت در مرتبه نخست از آن خداست که به پیامبر(ص) و ولی فقیه زمان تفویض شده است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه ضمن محکوم ساختن اقدامات تروریستی در کشورهای مسلمان به ویژه حمله به زائران ایرانی در عراق ابراز کرد: دشمنان اسلام امروز به زنان و کودکان هم رحم نکرده و مردم مظلوم را با وحشی‌گری تمام به شهادت می‌رسانند.

وی ولایت را از اموری دانست که کوتاهی در دفاع از آن جایز نیست و افزود: تنها به وسیله تمسک به ولایت است که انسان را در مقابل سختی‌ها و مشکلات بیمه کرده و او را به صخره‌ای مقاوم در برابر تندبادها تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/78004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول