اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشکده صدا و سیمای قم:

کتاب «فقه نگاه در رسانه» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی و امور پایان‌نامه‌های دانشکده صدا و سیمای قم از چاپ کتاب «فقه نگاه در رسانه» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «فقه نگاه در رسانه» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌محمد آذربخش پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی دانشکده صدا و سیما در حوزه امور پایان‌نامه‌ها اظهار کرد: 35 جلسه دفاعیه در یک سال اخیر در سه رشته ادبیات نمایشی، تولید سیما و علوم ارتباطات برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی پایان‌نامه‌های تدوین شده تناسب موضوعی آنها با سیاست‌های دانشکده است.

مدیر پژوهشی و امور پایان‌نامه‌های دانشکده صدا و سیمای قم خاطرنشان کرد: برگزاری 70 کارگاه پایان‌نامه‌نویسی و ارائه مشاوره به دانشجویان به منظور غنی‌سازی پایان‌نامه‌های دانشجویان از دیگر اقدامات یک سال اخیر دانشکده صدا و سیمای قم است.

آذربخش به تهیه و تدوین محتوای مربوط به کتاب‌ها اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها در راستای بومی‌سازی محتوای علوم انسانی و تدوین سرفصل‌‌های متون درسی متناسب با رشته‌های دانشکده منتشر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب ادبیات تطبیقی به همت دانشکده صدا و سیمای قم به چاپ رسیده و کتاب فقه نگاه در رسانه تألیف دکتر میرخندان در آستانه چاپ است.

مدیر پژوهشی و امور پایان‌نامه‌های دانشکده صدا و سیمای قم عنوان داشت: مجله «رسانه دینی» به عنوان فصل‌نامه علمی تخصصی این دانشکده به زودی به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول