اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار معوقه از لیگ برتر هندبال

سپاهان قهرمانی نیم فصل را از ثامن می‌خواهد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال سپاهان برای مسجل کردن قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال، به برتری برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار نیاز دارد.

سپاهان قهرمانی نیم فصل را از ثامن می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از لیگ برتر هندبال تیم هندبال سپاهان از تیم ثامن‌الحجج سبزوار پذیرایی می‌کند.

تیم هندبال سپاهان که تا هفته‌ها صدر نشینی را در اختیار داشت، هفته گذشته به دلیل برد پرگل تیم ثامن مشهد صدر را به خاطر تفاضل گل بهتر این حریف از دست داد.

دیدار دو تیم سپاهان و ثامن سبزوار را می‌توان به نوعی فینال نیم فصل نخست لیگ محسوب کرد زیرا در صورت برد سپاهان قهرمانی به این تیم می‌رسد و در صورت کسب نشدن پیروزی، قهرمانی نیم فصل از دست نماینده اصفهان خارج می‌شود.

تیم سپاهان که با هدایت مجید رحیم‌زاده در لیگ حضور یافته، با ترکیبی از بازیکنان بومی به میدان می‌رود اما تیم ثامن سبزوار با سرمایه گذاری خوبی که صورت گرفته، از وجود سرمربی خارجی و بازیکنان سرشناس زیادی سود می‌برد.

فصل گذشته این دو تیم رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر داشتند که در نهایت تیم اصفهانی به لطف تفاضل گل بهتر این عنوان را به خود اختصاص داد اما در این فصل شرایط تا حدودی فرق کرده و ثامن برای جبران مافات انگیزه زیادی دارد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول