اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا اعلام کرد

برپایی 250 همایش شیرخوارگان حسینی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 250 همایش شیرخوارگان حسینی در سطح شهرستان بویین زهرا و آوج برگزار شد.

برپایی 250 همایش شیرخوارگان حسینی در بویین زهرا

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین‌ (ع) اظهار کرد: فرهنگ عاشورا بهترین و ارزشمندترین فرهنگ برای تبلیغ و گسترش دین مبین اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: تلاش برای اشاعه و ترویج مکتب اسلام امروز نه تنها شعار بلکه وظیفه‌ای خطیر بر گردن همه مسئولان و متولیان نظام اسلامی است که دقت نظر در این مسئله و پرداخت به ابعاد وسیع آن بسیار ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری گسترده، تأثیرگذار و ارزشمند همایش‌های شیرخوارگان حسینی در بخش‌ها و شهر‌های این شهرستان تصریح کرد: بنا بر آمار اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا بیش از 250 مراسم ویژه شیرخوارگان حسینی هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام در اکثر مساجد، تکایا و مصلاهای بخش‌های مرکزی، رامند، آوج، آبگرم، شال و دشتابی با همکاری این اداره و روحانیون بویین زهرایی برگزار شد که از تمام برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و سپاس‌گزاری می‌کنم.

عباسی عنوان کرد: برپایی نشست‌های گفتمان‌ دینی در مدارس و مراکز اجتماعی از دیگر ویژه‌برنامه‌هایی بود که از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سطح رضایت‌بخش و بسیار عالی برگزار شد که عده‌ قابل توجهی نیز با حضور از این برنامه‌ها استقبال کردند.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول