اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی

مرغداری 20 هزار قطعه‌ای شهر بهار بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه اعتبارات و وصول بانک کشاورزی همدان گفت: مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در شهر بهار با هزینه اجرایی بیش از 5 میلیارد و 590 میلیون ریال و با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

مرغداری 20 هزار قطعه‌ای شهر بهار بهره‌برداری شد

عبدالرضا برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ مرغداری 20 هزار قطعه‌ای مسعود صاحب‌الزمانی از طرح‌هایی است که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: طرح مرغداری 20 هزار قطعه‌ای به مدیریت مسعود صاحب‌الزمانی نیز از دیگر طرح‌های خوب بانک کشاورزی است که در شهر بهار به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر گروه اعتبارات و وصول بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به ایجاد اشتغال طرح مرغداری 20 هزار قطعه‌ای بیان داشت:‌ این طرح زمینه اشتغال هشت نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هزینه اجرای طرح بیش از 5 میلیارد و 590 میلیون ریال بوده که 3 میلیارد و 831 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده (SME) تأمین و پرداخت شده است.

برزویی بیان داشت: برای بهره‌برداری از مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در شهر بهار، یک میلیارد و 759 میلیون ریال نیز توسط متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به دیگر طرح‌های بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: بهره‌‌برداری از مرغداری 35 هزار قطعه‌ای و گاوداری شیری 2 هزار و 500 رأسی از دیگر طرح‌هایی هستند که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع زمینه اشتغال 120 نفر را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول