اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شهرداری قم به مناسبت روز حمل و نقل:

ظرفیت‌های خرد و کلان حمل و نقل در قم افزایش یابد

خبرگزاری فارس: محمد دلبری با صدور پیامی فرا رسیدن روز حمل و نقل را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی در بخش‌های خرد و کلان تاکید کرد.

ظرفیت‌های خرد و کلان حمل و نقل در قم افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تبریک محمد دلبری آمده است: صنعت حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هر شهر است. این مهم در کلانشهر قم که سالانه پذیرای خیل عظیم و میلیونی مشتاقان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است به مراتب مهم‌تر و تحقق آن برای مدیریت شهری در زمینه خدمت شایسته و بایسته به زائران و مجاوران شهر مقدس قم مهم و ارزشمند است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: رویکرد مدیریت شهری کلانشهر قم در توسعه صنعت حمل و نقل با نگاهی جامع به افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی در بخش‌های خرد و کلان آن شامل مترو، مونوریل، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، زیرساخت‌های ترافیکی و دیگر خدمات حمل و نقل و ترافیک از یک سو و فرهنگ‌سازی شهروندان گرامی در زمینه افزایش سطح فرهنگ شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی از سوی دیگر است که هیچ‌گونه دریغی از تلاش در راستای تحقق آن ندارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دستیابی به صنعت حمل و نقل متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای کلان‌شهر قم مستلزم برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای دقیق آن، طبق قوانین و بر پایه مهندسی ترافیک و همچنین سعی و تلاش همکاران گرامی حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده و موجب رشد فرهنگ و استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی از طرف همشهریان گرامی می‌شود.

در این پیام خاطرنشان شده است: 26 آذر ماه روز ملی حمل و نقل فرصت مناسبی است تا شهروندان گرامی با رعایت حقوق شهروندی و استفاده بهینه از ناوگان حمل و نقل عمومی گامی بلند در کاهش ترافیک و تبعات ناشی از آن بردارند و مدیریت شهری را در راه توسعه پایدار شهر یاری کنند.

امید آن دارم با همراهی بیش از پیش همکارانمان در صنعت حمل و نقل کلانشهر و استان مقدس قم بتوانیم در افق پیش رو در ارائه این خدمات به زائران و مجاوران شهر حرم اهل بیت(ع) و حرکت به سوی آرمان شهر شیعی گام برداریم.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول