اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

استکبار جهانی از روحیه فداکاری مردم ایران می‌ترسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: استکبار جهانی از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای بیم و هراسی ندارد بلکه از روحیه فداکاری و شهادت طلبی مردم ایران می‌ترسد.

استکبار جهانی از روحیه فداکاری مردم ایران می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد سلیمانی ظهر امروز در جلسه کمیته امورایثارگران دهه مبارک فجر در سنندج، انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را یکی از رویدادهای مهم قرن حاضر خواند و اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی که دشمنان کشورمان از هر ترفند و روشی درصدد ضربه‌زدن به آن استفاده می‌کنند، باید برنامه‌‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب امسال با شکوه خاصی برگزار شود.

 

وی ادامه داد: در طول 34 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، دشمنان هر روز با عناوین و روش‌های مختلف مانند جنگ سخت، جنگ نرم و هجمه اقتصادی علیه کشورما اقدام کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کردستان افزود: ملت ایران در سایه احکام اسلامی توانست دشمنان کشورمان را در دستیابی به نقشه‌های شومشان ناکام کنند.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: اکنون شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در کشور ما محقق شده به گونه‌ای که شاهد دست‌یابی به معنای واقعی استقلال در ایران اسلامی هستیم.

 

وی عنوان کرد: مردم دنیا در طول انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی شاهد ایثارگری‌، فداکاری و ازخودگذشتگی مردم ایران بودند و بسیاری از کشورهای اسلامی از این روحیه ملت ایران الگو برداری کردند و به مقابله با حکام ظالم خویش پرداختند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های کمیته ایثارگران در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: باید هم چون سنوات گذشته غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به صورت خاص و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

 

وی بر بررسی و توجه به موضوع ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: تجلیل از ایثارگران یک تدبیر حکیمانه است که باید امسال نیز به نحو مطلوبی به آن پرداخته شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان دیدار و تجلیل از 35 خانواده شهید، برگزاری یادواره 415 شهید دانش‌آموز در 415 مدرسه استان و دعوت از ایثارگران برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر ذکر کرد.

 

انتهای پیام/79003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول