اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمانی با ثبت رکورد 4 متر و 80 سانتی‌متر

پرواز ربانی با نیزه از غرب آسیا / پرنده قمی نقره‌ای شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی‌ استان قم از موفقیت پرنده قمی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای پرش با نیزه غرب آسیا خبر داد.

پرواز ربانی با نیزه از غرب آسیا / پرنده قمی نقره‌ای شد

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه انگیزه بالا و تلاش فراوان محمدمحسن ربانی برای تداوم موفقیت‌های این ورزشکار ارزنده در عرصه بین‌المللی موجب شد تا یک بار دیگر توانمندی و همچنین آمادگی خود را در کسب مدال از مسابقات غرب آسیا نشان دهد.

وی با اشاره به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی پیکارهای پرش با نیزه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی غرب آسیا توسط ربانی افزود: این موفقیت ربانی در حالی به دست آمد که این ورزشکار ارزنده دو و میدانی قم دومین بار موفق به کسب مدال از غرب آسیا شد.

رئیس هیئت دو و میدانی‌ استان قم ادامه داد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی غرب آسیا با رقابت دو و میدانی‌کاران 12 کشور آسیایی به میزبانی کشور امارات متحده عربی در شهر دبی برگزار شد و بعد از مشخص شدن افراد و تیم‌های برتر این دوره با نایب قهرمانی تیم کشورمان به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به موفقیت ربانی در رقابت‌های رشته پرش با نیزه دومین دوره از مسابقات قهرمانی دو و میدانی قهرمانی مردان غرب آسیا ابراز داشت: ربانی در حالی که رقبای سرسختی نیز در کنار خود داشت با وجود شایستگی برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی در نهایت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

اکرمی یادآور شد: برای کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های پرش با نیزه این مسابقات، محمدمحسن ربانی از مانع چهار متر و 80 سانتیمتر با موفقیت عبور کرد و با کسب مدال نقره این رشته بار دیگر ارزش‌ها و آمادگی خود را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های رشته پرش با نیزه، محمدمحسن ربانی قهرمان ارزنده کشورمان در رده دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد که در دوره قبل این مسابقات که در سال 2010 در شهر حلب روسیه برگزار شد عنوان قهرمانی و نشان طلا را کسب کرده بود.

رئیس هیئت دو و میدانی‌ استان قم تصریح کرد: موفقیت ربانی در کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های پرش با نیزه پیکارهای دومین دوره دو و میدانی قهرمانی غرب آسیا در شهر دبی امارات در حالی رقم خورد که ربانی پیش از اعزام به این مسابقات در جریان رقابت‌های لیگ مقام‌های بسیار خوبی کسب کرده و شرایط آماده‌ای داشت.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول