اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب :

میناب با وجود سلاح‌های غیرمجاز نا امن شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: دستگاه‌های مسئول باید نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز موجود در میناب تمام تلاش خود را به کار گیرند.

میناب با وجود سلاح‌های غیرمجاز نا امن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین میرزاحسین معتمدی‌فر عصر امروز در جمع مسئولان، قضات دادگستری، اعضای شوراهای حل اختلاف و معتمدان میناب با بیان رازهای موفقیت مدیر در جامعه اسلامی اظهار داشت: جاذبه معنوی از ویژگی‌هایی است که پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار به بهترین نحو از آن برخوردار بودند.

وی با تشریح زندگی برخی مراجع و بزرگان دینی، نماز و عبادت خالصانه را لازمه کسب معنویت عنوان کرد.

امام جمعه میناب در ادامه از علم به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های یک مسئول و مدیر نام برد و با بیان این مطلب که هر کس در حیطه وظایف و امور محوله باید عالم باشد، گفت: اسلام در زمینه کسب علوم کاربردی سفارش فراوان دارد.

وی همچنین با ذکر روایتی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) بیان داشت: به کار گرفتن عقل در تصمیم‌گیری و پیشرفت امور از دیگر رازهای موفقیت‌های یک مدیر در جامعه اسلامی است.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که "کسانی به دنبال این هستند که مسئولان را ظهیر و پشتیبان خود قرار دهند"، خطاب به مسئولان دادگستری و قضات از این مسئله به عنوان آسیب جدی یاد کرد و افزود: دادگستری و مجموعه شوراهای حل اختلاف باید مراقب این آسیب‌ها باشند.

امام جمعه میناب در ادامه با ذکر این مطلب که شهدا، امام و انقلاب فروختنی نیست، بیان داشت: دشمن برای خریدن ارزش‌های دینی و اسلامی به میدان آمده است.

معتمدی‌فر در ادامه ناامنی در میناب را مورد بحث قرار داد و از مسئولان خواست تا نسبت به تأمین امنیت لازم در میناب تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی نبود بستر مناسب برای اشتغال نیروی جوان، وجود سلاح‌های غیر مجاز و علنی نبودن برخورد با متجاوزان به حقوق مردم را مهم‌ترین دلایل ناامنی در میناب ذکر کرد.

امام جمعه میناب افزود: دستگاه‌های مسئول باید نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز موجود تمام تلاش خود را به کار گیرند.معتمدی‌فر همچنین ابراز داشت:مردم باید ثمره و نتیجه تعدی به حقوق خود و دیگر افراد جامعه را در برخورد با هنجار شکنان ببینند و احساس کنند.

انتهای پیام/88004/ق/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول