اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان تاکید کرد:

حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی برتر کشور

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به روند صعودی کسب جایگاه‌های برتر مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در جهان گفت: باید برای درخشش هر چه بیشتر در آینده، از این مراکز حمایت کنیم.

حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخت‎سرایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری که در سالن همایش شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان سخت‎ترین پرونده خود را ایران می‎دانند.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب، زمانی که شعارهای آرمانی داده می‎شد برخی خرده می‎گرفتند که رسیدن به این شعارها دست‌یافتنی نیست اما اکنون می‎بینیم که کشور در زمینه‎های مختلف به پیشرفت‎های زیادی رسیده و همچنان در مدار پیشرفت رو به حرکت است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان متذکر شد: باید اهداف آرمانی را دست‌یافتنی دید اما امروز شاهد شعارزدگی در جهان هستیم که به فرموده امام راحل هر جا سلطه‎طلبی باشد حاضر هستیم از کسانی که درخواست آزادی دارند حمایت کنیم.

سوخت‎سرایی با بیان اینکه دشمنی دشمنان علیه ایران به دلیل تحقق اهداف آرمانی است، ابراز داشت: ایران به دلیل دفاع از مظلومان و تلاش برای رهایی ملت‎های منطقه و مستضعفانی که عقب نگه داشته شده‎اند و به تعبیر غلط، کشورهای عقب‌مانده نامیده می‎شدند همواره مورد تهاجم دشمنان واقع شده است.

وی اضافه کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و شرایطی برایش فراهم شد که رشد علمی در سه دهه و دهه چهارم انقلاب "دهه پیشرفت و عدالت" در دنیای پیشرفته امروزی همان چیزی که مقام معظم رهبری در عرصه‎های فکر، علم، دانش، زندگی معنویت و محورهای اساسی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پیش‎بینی می‎کردند را شاهدیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان عنوان کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصتی است که باید در کشور راجع به این مقوله پرداخته شود.

سوخت‎سرایی با بیان اینکه در مقاطع مختلف با تحریم‎های ظالمانه دشمنان مواجه‎ایم ابراز داشت: شعار محوری "پژوهش تقاضا محور، تولید دانش‎بنیان زیربنای اقتصاد مقاومتی" در دانشگاه‎ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی با محوریت شرکت‎های دانش‎بنیان چنانکه نیاز است باید ساختارها، زیربناها و سازمان‎هایی در این راستا در استان شکل گرفته و تداوم یابند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با ابراز خرسندی از اینکه خوشبختانه مراکز علمی و تحقیقاتی هر ساله جایگاه‎های برتری به دست می‎آورد گفت: چنان که در جشنواره‎های علمی در طی یکسال گذشته رتبه‎های خوبی به دست آمده است که باید این درخشش با تلاش ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول