اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حذف علیرضا لو

چاردولی و اکرام‌فرد به مسابقات بین‌المللی کونگ‌فو اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: با حذف نام یکی از سه کونگ‌فوکار قمی، تنها دو نفر آنها در جمع اردونشینان اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی باقی ماندند.

چاردولی و اکرام‌فرد به مسابقات بین‌المللی کونگ‌فو اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم ملی کونگ‌فو باید به زودی در رقابت‌های مهم بین‌المللی، جهانی و آسیایی شرکت کند، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کونگ‌فو با شرکت نفرات مورد نظر برگزار شد و در آن سه کونگ‌فوکار قمی نیز با سایر ملی پوشان تمرین کردند.

این در حالی است که بین چهره‌های شاخص اوزان مختلف دعوت شده به اردوی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان، سه کونگ‌فو‌کار قمی یعنی رضا اکرام‌فرد، سعید علیرضا لو و سعید چاردولی در کنار سایر ملی پوشان حضور داشتند اما در پایان این اردو نام یکی از آنها از لیست تیم ملی حذف شد.

طبق برنامه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کونگ‌فو در رده سنی بزرگسالان آقایان و در بخش مبارزات آزاد به مدت چهار روز به میزبانی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان زنجان برگزار شد و کونگ‌فوکاران 12 وزن توسط مربیان تیم ملی ارزیابی شدند.

علاوه بر سه کونگ‌فوکار قمی همچنین در این اردو رزمی‌کارانی از استان‌های زنجان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، اصفهان، اردبیل، مازندران، البرز، گیلان، همدان، تهران، خوزستان، گلستان و آذربایجان غربی در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 5/63، 67، 71، 76، 81، 86، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم با یکدیگر برای دستیابی به پیراهن تیم ملی رقابت کردند.

در مرحله نخست اردوی تیم ملی 42 ورزشکار از 19 استان در بخش مبارزات آزاد تمرین کردند و در آن سعید چاردولی، رضا اکرام‌فرد و سعید علیرضالو حضور داشتند که در پایان این مرحله از اردوی تیم ملی کونگ‌فو کشورمان، 24 کونگ‌فوکار در اردو ماندگار شدند.

این کونگ‌فوکاران در حالی مجوز حضور در اردوی اصلی تیم ملی هنرهای رزمی و کونگ‌فو را به دست آوردند که از بین سه نماینده قم سعید چاردولی در وزن منهای 71 کیلوگرم و رضا اکرام‌فرد در وزن به اضافه 91 کیلوگرم در اردو باقی مانده و همچنان تمرین خواهند کرد.

مربیان سه تیم برتر رقابت‌های کشوری که در اصفهان برگزار شد، نظارت فنی این مرحله از اردو را بر عهده داشتند و مرحله بعدی اردو که در روزهای نهم تا 13 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود نیز با هدایت همین کادر فنی و با حضور 24 نفر منتخب به انجام خواهد رسید.

در وزن منهای 71 کیلوگرم که سعید چاردولی از تیم هیئت کونگ‌فو استان قم در آن حضور دارد، محمد عسگری از گلستان مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های مهم بین‌المللی، آسیایی و جهانی است.

رضا اکرام‌فرد نیز که به عنوان یکی از کونگ‌فوکاران با تجربه و سرشناس قم در رقابت‌های مهم داخلی و برون مرزی تاکنون افتخارات ارزشمندی کسب کرده است، در وزن به اضافه 91 کیلوگرم با حسام شریفی رقیب اصفهانی خود رقابت می‌کند.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول