اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان مطرح کرد

مرگ سالانه 22 هزار نفر براثر تصادف در جاده‌های کشور

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: همه ساله 22 هزار نفر در کشور بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.

مرگ سالانه 22 هزار نفر براثر تصادف در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر‌اصفهانی پیش از ظهر امروز در سومین همایش حمایت از کار و سرمایه ایرانی با رویکرد هویت‌بخشی به قطار‌های پر‌سرعت اظهار کرد: مسئولان باید با استفاده از ابزار‌های قانونی در راستای توسعه حمل و نقل ریلی با توجه به افزایش ضریب ایمنی سفر‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت ناوگان حمل و نقل از اهمیت بسیاری برخوردار است، ادامه داد: در حال حاضر مدیریت استان اصفهان و تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش ایمنی مسائل حمل و نقل این استان تلاش می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها در راستای شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان در راستای توسعه و افزایش ایمنی زیر‌ساخت‌های حمل و نقل نقش مؤثری دارد، خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها، مسئولان با اقدامات کار‌شناسی شده درصدد دست‌یابی به افزایش ایمنی حمل و نقل حاکم بر کشور هستند.

ذاکراصفهانی به برگزاری این همایش در راستای هویت‌بخشی به قطار‌های پر‌سرعت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت صنعت هوا‌پیما و حمل و نقل هوایی در اصفهان مطلوب و مناسب نیست و برگزاری این همایش‌ها نوعی هویت‌زدایی از صنعت هواپیمایی است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هواپیماها‌ و فرودگاه‌ها نتوانسته‌اند، نیاز‌های حمل و نقلی مسافران را برطرف کنند، بیان داشت: با توجه به این موضوع توسعه حمل و نقل ریلی در سطح کشور و استفاده از قطار‌های پر‌سرعت بیش از گذشته در استان و در سطح کشور احساس می‌شود.

ذاکراصفهانی با بیان اینکه مشکلات مربوط به صنعت هواپیما تنها به استان اصفهان اختصاص ندارد، افزود: این مشکلات در تمام کشور وجود دارد و توسعه حمل و نقل ریلی یکی از مهم‌ترین راهکار‌های توسعه منطقه‌ای به شمار می‌رود.

استاندار اصفهان افزود: هر ساله حدود 22 هزار نفر به دلیل تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و با توسعه حمل و نقل ریلی، درصد تصادفات جاده‌ای به میزان بسیاری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/2301/ذ/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول