اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش صنعت کیترینگ هواپیمایی خبر داد

«گز» مناسب‌ترین جایگزین محصولات خارجی در کیترینگ هواپیمایی

خبرگزاری فارس: دبیر همایش صنعت کیترینگ هواپیمایی گفت: گز مناسب‌ترین جایگزین محصولات خارجی در کیترینگ هواپیمایی است.

«گز» مناسب‌ترین جایگزین محصولات خارجی در کیترینگ هواپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با افزایش 65 درصدی بهای بلیط پروازهای داخلی بالطبع توقعات مسافران نیز از نحوه سرویس‌دهی بالا رفته تا در ازای پرداخت بهای بلیط سرویس مناسب نیز در حین پرواز به مسافران داخلی ارائه شود ولی با توجه به اینکه یکسری از زیرساخت‌های پرواز کشور از جمله کیترینگ هواپیما به دلایل سلیقه‌ای با مشکل روبه‌رو است مسئولان را بر آن داشت تا با استفاده از ایده‌های داخلی به تقویت این بخش‌ها بپردازند.

برای تقویت کیترینگ هواپیمایی که سه تا هفت درصد بهای بلیط را به خود اختصاص می‌دهد همایشی با حضور صنایع برتر غذایی کشور برگزار شد.

دبیر همایش کیترینگ هواپیمایی که برای ادامه رایزنی‌های خود برای تقویت بخش صنعت کیترینگ هواپیمایی به اصفهان سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نوع کیترینگ ارائه شده در پروازهای هوایی گفت: در کیترینگ پروازهای داخلی نوع محصول ارائه شده، الگو گرفته شده از نمونه خارجی است و نوع کیترینگ ارائه شده و بالطبع باب میل مسافران نیست.

وی افزود: با توجه به تنوع محصولات بومی در داخل کشور که داریم تاکنون به این فکر نیفتاده بودیم تا این کیترینگ را از فرآورده‌های غذایی سنتی خود تهیه کنیم تا همراه با تنوع در نوع غذای ارائه شده یک رضایت همگانی نیز به همراه داشته باشد.

روح‌الله فلاح تبار با اذعان بر اینکه در این همایش صنایع غذایی برتر کشور از جمله گز آنتیک حضور داشتند، متذکر شد: در این همایش صنایع غذایی برتر کشور صنایع برتر غذایی کشور حضور پیدا کرده بودند که در نمونه می‌توان به گز آنتیک از اصفهان اشاره کرد که از جمله صنایع برتر غذایی در کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: محصول گز یکی از غذاهایی است که عاری از روغن و مواد مضر برای بدن است و اگر این محصول به خوبی درست شود و از افزودنی‌های مناسب از جمله پسته و یا دیگر مواد در آن استفاده شود، می‌تواند یکی از جایگزین‌های کیترینگ هواپیما باشد.

دبیر همایش کیترینگ هواپیمایی با تاکید بر اینکه خوراکی گز از معدود محصولاتی است که بومی و بدون ضرر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه محصول ارائه شده در سازمان هواپیمایی کشور به عنوان کیترنگ، الگوبرداری از نمونه‌های خارجی است و برای زنده نگه داشتن غذاها و خوراکی‌های سنتی میهن خود از فرآورده‌هایی همچون گز، قطاب و پشمک استفاده کنیم.

* گز با ارزش‌ترین محصول غذایی در کیترینگ هواپیمایی

مدیرعامل شرکت گز آنتیک در ادامه این گفت‌وگو با بیان این مطلب که ورود گز به کیترینگ هواپیمایی می‌تواند بر زنده نگاه داشتن این فرآورده سنتی تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: چندی است که محصولات سنتی کشور همچون گز دچار بی‌توجهی شده است و به مرور در حال تعویض جای خود با فرآورده‌های خارجی است به همین دلیل حضور این محصول سنتی در کیترنگ هواپیمایی کشور می‌تواند بر پررنگ‌تر شدن آن کمک بسزایی کند.

وی افزود: تاثیر گز و ارزش غذایی آن به مراتب بالاتر از فرآورده‌های خارجی است زیرا این محصول بدون روغن، افزودنی‌های غیرمجاز، طعم دهنده و مواد نگه دارنده تولید می‌شود.

سیدحسن دردشتی صادرات گز را به 22 کشور از افتخارات این شرکت دانست و گفت: با توجه به شعار رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تولید ملی سعی کرده‌ایم تا با تولید این محصول که نمونه خارجی ندارد و صادرات آن به 22 کشور جهان، حجم صادرات غیرنفتی را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: ارائه محصول گز در حمل و نقل کشور از جمله هوایی می‌تواند علاوه بر تبلیغ آن یک فرصت مناسب برای استفاده از یکی از با ارزش‌ترین محصول غذایی در زمان سفر باشد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول