اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام رهبر معظم انقلاب

قطب‌الدین شیرازی گرامی داشته می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ حکیم قطب‌الدین شیرازی با پیام رهبر معظم انقلاب در شیراز برگزار می‌شود.

قطب‌الدین شیرازی گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت بعدازظهر امروز در نشست خبری همایش حکیم قطب‌الدین شیرازی گفت: این همایش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در شیراز برگزار می‌شود.

کامران باقری لنکرانی ادامه داد: ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش حضور می‌یابد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت اضافه کرد: غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و محمدعلی معلم دامغانی رئیس فرهنگستان هنر از دیگر مدعوین این همایش هستند و محققانی مانند آیت‌الله احمد بهشتی و مهدی محقق در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: موضوعات مورد بررسی در این همایش شامل دیدگاه‌های حکیم قطب‌الدین شیرازی در طب سنتی و سایر علوم، تحلیل نقش حکیم قطب‌الدین شیرازی در توسعه علمی و سیره علمی این حکیم است.

لنکرانی اضافه کرد: این همایش با همکاری سازمان کنفرانس اسلامی، فرهنگستان علوم پزشکی، فرهنگستان علوم، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش میهمانانی از کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، تونس، پاکستان، ترکیه، عراق و ... شرکت می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت تصریح کرد: در این همایش از کتاب دست‌نوشته‌های قطب‌الدین شیرازی نیز برای نخستین بار در کشور رونمایی می‌شود.

لنکرانی خاطرنشان کرد: 48 پوستر در مورد تحقیقات حکیم قطب‌الدین شیرازی در این همایش ارائه و 30 سخنران در سالن اصلی و 24 سخنران نیز در سالن فرعی همایش سخنرانی می‌کنند.

به گزارش فارس، همزمان با این همایش میزگرد چالش‌های آموزش طب سنتی در ایران با حضور روسای دانشکده‌های طب سنتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول