اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

اعتیاد افراد زیر 15 سال را درگیر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: اعتیاد افراد زیر 15 سال را درگیر کرده است و ما مسئول هستیم تا قشر‌های جامعه را آگاه کنیم.

اعتیاد افراد زیر 15 سال را درگیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان همدان اظهار داشت: در خصوص آموزش و اطلاع‌رسانی بیماری ایدز و چگونگی پیشگیری از آن باید شفاف‌سازی صورت بگیرد، چرا که تاکنون در معرفی این بیماری به سختی آموزش داده می‌شد و مسائل روشن مطرح نمی‌شد.

وی به معرفی و ارائه راه‌های پیشگیری از بیماری ایدز در مدارس شهرستان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی نیاز است تا کمی بازتر و راحت‌تر مطالب برای دانش‌آموزان عنوان شود تا از چگونگی بیماری و پیشگیری آن اطلاع کامل پیدا کنند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: آموزش و پرورش باید با تهیه و توزیع بروشور‌ یا جزوه در مدارس اقدام به معرفی کامل بیماری ایدز در مدارس کرده و اطلاع‌رسانی کامل و شفاف برای دانش‌آموزان صورت بگیرد.

وی بر آموزش از مقاطع ابتدایی تأکید کرد و افزود: در مدارس ابتدایی نیز باید این آموزش‌ها داده شود، چرا که اعتیاد، افراد زیر 15 سال را نیز درگیر کرده و ما مسئول هستیم تا همه قشر‌های جامعه را آگاه کرده و از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری کنیم.

قنبری در ارتباط با مراکز پرنده فروشی و بیماری‌هایی که از این نوع پرندگان به انسان انتقال می‌یابد، بیان داشت: شهرداری و مجمع امور صنفی باید محل پرنده‌فروشی واقع در بازار مظفریه جنب مرکز خرید امیر کبیر را به انتهای خیابان اکباتان منتقل کنند.

وی در پایان سخنانش به مراکز عرضه سگ اشاره و تأکید کرد: از آنجایی که سگ بسیاری از بیماری‌ها را به انسان انتقال می‌کند در همین راستا یک کمیته بازرسی متشکل از ادارات مربوطه تشکیل و این مراکز در سطح همدان شناسایی و در نخستین فرصت جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/89007/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول